Gå til innhold

Facebook - igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, nå jeg har funnet fra hvor jeg kan endre navnet mitt (trodde jeg i hvert fall), men i all verden, hvor lang tid tar det før dette er oppdatert da? Står riktignok at det kan ta litt tid pga verifisering, men hvor lang?

Noen som har erfaringer?

AneM1365380603
Skrevet

Det tok noen dager, kanskje 3, eller noe.

Skrevet

Det tok noen dager, kanskje 3, eller noe.

Ok, og siden det er helt nå, så får jeg smøre meg med litt mer tålmodighet:-)

Takk for svar!

Skrevet

Det er bare ett sted du kan forandre navnetd ditt og det er på Folkeregisteret, kor lang tid det tar vet eg ikkje.

Skrevet

Det er bare ett sted du kan forandre navnetd ditt og det er på Folkeregisteret, kor lang tid det tar vet eg ikkje.

Å hei sann - jaja, du snakker. Jeg skal endre navnet som vises på Facebook da vettu:-) Til det navnet jeg står med hos Folkeregisteret:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...