Gå til innhold

Kul guttehårsveis, hjelp!

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 10 år som har halvlangt, uregjerlig, veldig tykt hår.

Nå er jeg sååå lei av at han ser ustelt ut, og at han alltid må gå med "hårbånd":o)

Noen som har link til bilder med kule guttesveiser, eller som kommer på noen kjendiser med kult hår?

Hvordan er din sønn på håret?

Vi hadde sist sånn Mohikaner-sveis og det var kult det, men ønsker å prøve noe nytt:o)

Digger Christiano Ronaldo da så det er mulig det blir såom ham:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304438-kul-gutteh%C3%A5rsveis-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poden min som blir 10 til høsten liker helst kort kort og jeg er skjønt enig. :o) Stemora synes han er finere med litt lengde på håret, men så lenge poden vil at jeg skal klippe ham og helst vil ha det kjempekort selv så blir det sånn.

Han har vanvittig tjukt hår og kan rett og slett ikke ha særlig lengde på det uten å gå rundt å være svett så fort han rører på seg.

Gjest Spekepølse

Poden min som blir 10 til høsten liker helst kort kort og jeg er skjønt enig. :o) Stemora synes han er finere med litt lengde på håret, men så lenge poden vil at jeg skal klippe ham og helst vil ha det kjempekort selv så blir det sånn.

Han har vanvittig tjukt hår og kan rett og slett ikke ha særlig lengde på det uten å gå rundt å være svett så fort han rører på seg.

godt å høre at poden dint får ha med et ord i laget, selv om stemor har sine meninger om hvordan han ser best ut. Synes nesten barna må få bestemme slik selv.

godt å høre at poden dint får ha med et ord i laget, selv om stemor har sine meninger om hvordan han ser best ut. Synes nesten barna må få bestemme slik selv.

Jeg synes det er helt greit at hun har sine meninger om mine barn, stort sett er vi nemlig hjertens enige. :o) Vi har et veldig godt forhold, men det er enkelte sånne småting vi ikke deler smak i og da får ungene bestemme. Som med podens hårsveis...

Gjest Spekepølse

Jeg synes det er helt greit at hun har sine meninger om mine barn, stort sett er vi nemlig hjertens enige. :o) Vi har et veldig godt forhold, men det er enkelte sånne småting vi ikke deler smak i og da får ungene bestemme. Som med podens hårsveis...

så om dere var enige så var det slutt på selvbestemmelsesretten? ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...