Gjest Håndballspiller Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Tenkte å overraske min kjære med litt sjokolademousse, han elsker sjokolade Men hva skal jeg "pynte" med for å gjøre den mer spennende? Tenkte litt på bringebær og sjokoladesaus kanskje? Hva ville dere har pyntet med for å gjøre den litt ekstra spesiell? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Bringebær og mandarinbåter. ) Og krem.... 0 Siter
tiliti Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 jordbær, mynteblad, valnøtter, sitronmelisse. diverse formasjoner av sjokolade (smelt og lag formasjoner på f.eks en iskald plate som har ligget i fryseren) 0 Siter
Gjest Meeredith Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker best sjokolode mousse med vaniljekrem.Sjokoladesaus blir for mye av det samme... 0 Siter
Gjest Meeredith Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker best sjokolode mousse med vaniljekrem.Sjokoladesaus blir for mye av det samme... saus mente jeg. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg bruker vaniljesaus og kremtopp til. Men om det er så mye pynt i det er jo en annen sak. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg synes ikke sjokolademousse trenger særlig med pynt, og krem og saus blir for voldsomt. Men en liten fruktbit eller et bær eller to er pent og godt . F.eks. bringebær eller kiwi. Et par blader sitronmelisse kan også være fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.