Gå til innhold

T-skjorte i ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg vel! For noen priser det var på de t-skjortene - de koster jo det dobbelte av ei skikkelig t-skjorte i ull fra Devold! Den koster 299,-. *Helfrelst på ull*

Ull er tull.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

7

• frosken

6

• bustebeisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208630624' post='3855505]

Ull er tull.

Da jeg sykla på jobb i forrige uke hadde jeg ei trøye i bomull - kunstfiberblsnding og den var ikke tørr ennå da jeg skulle hjem, 7 timer senere! Ulltrøya er tørr på kort tid. Ja til ull!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208630624' post='3855505]

Ull er tull.

Ull er gull. :D

Skrevet

Ull er gull. :D

Jeg elsker ulltrøyene mine! Bare synd de aldri er på salg... :o( Spurte på G-sport i dag om de ikke skulle ha sommersalg på Devolds ullprodukter, men det er noe de fører hele året så intet salg.

Må ha en longs eller to til, enn så lenge har jeg lånt kjærestens Janus-longs for yrkeslivet, med gylf. ;o) Den er tynn og kjempegod å ha på!

Skrevet

Jeg antar Farmen var sponset av Devold, det var påfallende mange som brukte Devold-tøy der. :o)

Jeg fulgte ikke med på Farmen, men skal ikke se bort fra litt sponsing nei;-)

Skrevet

Jeg elsker ulltrøyene mine! Bare synd de aldri er på salg... :o( Spurte på G-sport i dag om de ikke skulle ha sommersalg på Devolds ullprodukter, men det er noe de fører hele året så intet salg.

Må ha en longs eller to til, enn så lenge har jeg lånt kjærestens Janus-longs for yrkeslivet, med gylf. ;o) Den er tynn og kjempegod å ha på!

Jeg kjøpte i går Devold sin nydelige ulltrøye på salg 30 %. Er som deg, elsker ull. Og ull kan en bruke hele året faktisk.

Skrevet

Kanskje han er som meg....?

Har litt ullfetish. Synes faktisk det er ganske så sexy med ullundertøy. hihi... kan ha noe med at mange av dem som bruker det, faktisk er aktive mennesker. Og det er jo noe folk bruker på fjellet, eller på motorsyklen. Det finnes mange sexy menn på fjellet. Og mange sexy mannfolk på motorsykler. Spesielt de som kjører med ull under skinndressen. Desverre har jeg blitt litt skuffet når de tar av seg hjelmen.

Sukk... ull er sexy ja. :-)

Jeg er veldig ullfantast selv, og på vinterstid hender det jeg bruker en slik singlet som i linken under selv om jeg går med skjørt og topp og dressjakke! :-)

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-730949(SparBase).aspx

Men selv om jeg elsker følelsen av ull, og går med ullsokker rett inn på kroppen osv, så er ikke det ensbetydende med at jeg synes sportstøy i form av ullundertrøye er _pent_. Jeg liker devold-trøya mi kjempegodt, særlig fordi den er en pen trøye, men jeg ville aldri ha funne tpå å ha på med noe slikt dersom jeg skulle i et tv.-studio, eller på jobbintervju eller ut og spise middag osv.

Like lite som jeg ville gått i anorakk, treningsdress, joggesko etc i slike situasjoner.

Skrevet

Etter jeg oppdaga fadesen prøvde jeg å gjøre det godt igjen ved å finne en annen side, men så fant jeg ingen... Så da tok jeg heller et glass vin :o)

Hørtes ut som en lur beslutning på lørdagskvelden;-)

Skrevet

Jeg kjøpte i går Devold sin nydelige ulltrøye på salg 30 %. Er som deg, elsker ull. Og ull kan en bruke hele året faktisk.

Hvor har de salg på det?! Ikke i Trondheim antar jeg?

Har sett noe tilbud på Catch, men de hadde ikke min str.

Har akkurat funnet ut at Janus har en knallstilig t-skjorte i ull, i lilla med kontrastsømmer og den var sååååå fin! Dessverre har ikke Sparkjøp den i sitt sortement. :o( Skal tro hvem andre i Trondheim som har dem?

Skrevet

Jeg er veldig ullfantast selv, og på vinterstid hender det jeg bruker en slik singlet som i linken under selv om jeg går med skjørt og topp og dressjakke! :-)

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-730949(SparBase).aspx

Men selv om jeg elsker følelsen av ull, og går med ullsokker rett inn på kroppen osv, så er ikke det ensbetydende med at jeg synes sportstøy i form av ullundertrøye er _pent_. Jeg liker devold-trøya mi kjempegodt, særlig fordi den er en pen trøye, men jeg ville aldri ha funne tpå å ha på med noe slikt dersom jeg skulle i et tv.-studio, eller på jobbintervju eller ut og spise middag osv.

Like lite som jeg ville gått i anorakk, treningsdress, joggesko etc i slike situasjoner.

Jeg synes Devold sine er knallfine! Men som du sier - det betyr ikke at jeg hadde gått i middagsselskap i dem. :o) Men til sykling og andre turer i skog og mark, til hjemmebruk og sånt er de jo kjempefine.

Skrevet

Har akkurat funnet ut at Janus har en knallstilig t-skjorte i ull, i lilla med kontrastsømmer og den var sååååå fin! Dessverre har ikke Sparkjøp den i sitt sortement. :o( Skal tro hvem andre i Trondheim som har dem?

Nei det var nok ikke i Trondheim, min har jeg kjøpt i Tromsø. Vedr. den lilla fra Janus har jeg sett de har disse på OBS, iallefall i Tromsø, og ja den var fin den også. Men synes Devold sin var hærlig, og fin å se på.

Skrevet

Nei det var nok ikke i Trondheim, min har jeg kjøpt i Tromsø. Vedr. den lilla fra Janus har jeg sett de har disse på OBS, iallefall i Tromsø, og ja den var fin den også. Men synes Devold sin var hærlig, og fin å se på.

Ah! Obs! fører Janus ja! Må stikke innom der til uka.

Skrevet

Ah! Obs! fører Janus ja! Må stikke innom der til uka.

Ja gjør det du (0:

Skrevet

Jeg synes Devold sine er knallfine! Men som du sier - det betyr ikke at jeg hadde gått i middagsselskap i dem. :o) Men til sykling og andre turer i skog og mark, til hjemmebruk og sånt er de jo kjempefine.

Ja, enig. Og senest i påska tenkte jeg på at det var fint at de i tillegg er pene å se på og skiller seg ut fra dem som ser veldig undertøysaktige ut: Vi var på besøk hos noen på en hytte - kjørte bil til hytta og gikk skitur derfra. Etterpå mat på hytta før vi dro hjem. Da jeg dro av anorakk og tjukkgenser var det i grunnen ganske så greit med en Devold-skjorte innerst:-)

Skrevet

Ja, enig. Og senest i påska tenkte jeg på at det var fint at de i tillegg er pene å se på og skiller seg ut fra dem som ser veldig undertøysaktige ut: Vi var på besøk hos noen på en hytte - kjørte bil til hytta og gikk skitur derfra. Etterpå mat på hytta før vi dro hjem. Da jeg dro av anorakk og tjukkgenser var det i grunnen ganske så greit med en Devold-skjorte innerst:-)

Nemlig. :o) Denne fra Janus skal jeg se om jeg får tatt en titt på til uka:

http://www.amfibi.no/images/Jan432-207lis.jpg

Skrevet

Tror det er den samme som jeg har i grått med bukse til. Fine og veldig gode ja. Har de som inne-koseplagg:-)

Skrevet

Jeg har den Janus t-skjorta med kontrastsømmer. De hadde ikke flere igjen i lilla da jeg skulle ha, så jeg kjøpte i grått. Liker den kjemepgodt, og har brukt den mye i vinter :-)

...den evige natteravn...
Skrevet

Du skulle vært på Skarverennsbutikken, der solgte de bla. Devold ull til kr. 149,- pr. stk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...