Gå til innhold

T-skjorte i ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har de salg på det?! Ikke i Trondheim antar jeg?

Har sett noe tilbud på Catch, men de hadde ikke min str.

Har akkurat funnet ut at Janus har en knallstilig t-skjorte i ull, i lilla med kontrastsømmer og den var sååååå fin! Dessverre har ikke Sparkjøp den i sitt sortement. :o( Skal tro hvem andre i Trondheim som har dem?

Jeg har både Devold og den lilla Janus'en. Hvis ikke prisen er veldig forskjellig, ville jeg definitivt valgt Devold. Janus-trøya er litt løsere i stoffet.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

7

• frosken

6

• bustebeisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har både Devold og den lilla Janus'en. Hvis ikke prisen er veldig forskjellig, ville jeg definitivt valgt Devold. Janus-trøya er litt løsere i stoffet.

Åkei - greit å vite. Slamsete tøy vil vi ikke ha. :o)

Skrevet

Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye!

En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s*

Næ, synes du ikke t-skjorte er fint? Hørt på maken. Finnes i all verdens fine stoffer, farger/trykk og fasonger og er en klassiker på linje med jeans, dress, den lille sorte, boxer dame og herre, Burberrytrenchen.

:)

Skrevet

Jeg er veldig ullfantast selv, og på vinterstid hender det jeg bruker en slik singlet som i linken under selv om jeg går med skjørt og topp og dressjakke! :-)

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-730949(SparBase).aspx

Men selv om jeg elsker følelsen av ull, og går med ullsokker rett inn på kroppen osv, så er ikke det ensbetydende med at jeg synes sportstøy i form av ullundertrøye er _pent_. Jeg liker devold-trøya mi kjempegodt, særlig fordi den er en pen trøye, men jeg ville aldri ha funne tpå å ha på med noe slikt dersom jeg skulle i et tv.-studio, eller på jobbintervju eller ut og spise middag osv.

Like lite som jeg ville gått i anorakk, treningsdress, joggesko etc i slike situasjoner.

hihi... jeg er nok litt sær.

I og med at jeg har tilbrakt mange og lange ferier oppe i Lom, har jeg sett mye vakkert.

En veltrent mann i slitte dongeribukser og ei ullundertrøye, får meg til å sikle... også på restauranter. Men... foruten hos han Brimi der oppe, så er det vel ikke så veldig stil på de restaurantene. :-)

Gjest lurernåjegpå
Skrevet

Kanskje han er som meg....?

Har litt ullfetish. Synes faktisk det er ganske så sexy med ullundertøy. hihi... kan ha noe med at mange av dem som bruker det, faktisk er aktive mennesker. Og det er jo noe folk bruker på fjellet, eller på motorsyklen. Det finnes mange sexy menn på fjellet. Og mange sexy mannfolk på motorsykler. Spesielt de som kjører med ull under skinndressen. Desverre har jeg blitt litt skuffet når de tar av seg hjelmen.

Sukk... ull er sexy ja. :-)

Løpetid???

Skrevet

hihi... jeg er nok litt sær.

I og med at jeg har tilbrakt mange og lange ferier oppe i Lom, har jeg sett mye vakkert.

En veltrent mann i slitte dongeribukser og ei ullundertrøye, får meg til å sikle... også på restauranter. Men... foruten hos han Brimi der oppe, så er det vel ikke så veldig stil på de restaurantene. :-)

*Nikker* Heeeelt enig! En mann med fin overkropp og ulltrøye tyder bare på en sporty mann og det er stort sett sexy! Så det så! *Nammenam*

Skrevet

Du skulle vært på Skarverennsbutikken, der solgte de bla. Devold ull til kr. 149,- pr. stk.

Devold til 149,-?! Da hadde jeg vrengt lommeboka mI!

Skrevet

*Nikker* Heeeelt enig! En mann med fin overkropp og ulltrøye tyder bare på en sporty mann og det er stort sett sexy! Så det så! *Nammenam*

Hihi...

Akkurat. Den trøya forteller ganske mye om ham. :-)

Skrevet

Løpetid???

hihi

Da har jeg løpetid hele året. Ellers så er det nok min lille private fetish. :-)

Gjest padler
Skrevet

Jeg elsker ulltrøyene mine! Bare synd de aldri er på salg... :o( Spurte på G-sport i dag om de ikke skulle ha sommersalg på Devolds ullprodukter, men det er noe de fører hele året så intet salg.

Må ha en longs eller to til, enn så lenge har jeg lånt kjærestens Janus-longs for yrkeslivet, med gylf. ;o) Den er tynn og kjempegod å ha på!

sommersalg på ull-t-skjortene? Ja, det hadde jo gjort seg, for jeg bruker slike ullklær omtrent bare når jeg padler (på sommeren) så det er nok helårsvare, ja :)

Skrevet

sommersalg på ull-t-skjortene? Ja, det hadde jo gjort seg, for jeg bruker slike ullklær omtrent bare når jeg padler (på sommeren) så det er nok helårsvare, ja :)

Det er jo lov å prøve seg og jeg spurte litt lattermildt med et glimt i øyet og dama skjønte at det delvis var en spøk. :o) Men jeg skulle gjerne sett de hadde sommersalg på dem... Og alt annet Devold-tøy for den del, har virkelig fått sansen for tøyet deres i vinter!

Bortsett fra bh'en i ull som ikke har noen fasong i det hele tatt...

Skrevet

Bruker Devold mye vi, både til voksne og barn. Har funnet de på Intersport på tilbud innimellom. Da hamstrer både jeg og mamma. Sist var det 20% på alt fra Devold:-)

Skrevet

Bruker Devold mye vi, både til voksne og barn. Har funnet de på Intersport på tilbud innimellom. Da hamstrer både jeg og mamma. Sist var det 20% på alt fra Devold:-)

Så Intersport fører Devold? Hm. Må en tur innom City Syd til uka skjønner jeg og sjekke ut litt forskjellig. Takk for tips!

Skrevet

Så Intersport fører Devold? Hm. Må en tur innom City Syd til uka skjønner jeg og sjekke ut litt forskjellig. Takk for tips!

Ja, de gjør det. Også er det sport 1 her omkring som her det. Er vel en kjede de også. Der hadde de tilbud før jul, iallefall til barn.

Skrevet

Ja, de gjør det. Også er det sport 1 her omkring som her det. Er vel en kjede de også. Der hadde de tilbud før jul, iallefall til barn.

Ah - det er med andre ord mange som fører Devold. :o) Må innom flere plasser og sjekke til uka skjønner jeg.

Skrevet

Ah - det er med andre ord mange som fører Devold. :o) Må innom flere plasser og sjekke til uka skjønner jeg.

Jepp :-)

Under forhandlere på nettsiden står det:

G-Sport

Intersport

MX-Sport

Oslo Sportslager

Platou Sport

Sport 1

Sportshuset

Stadion

DNT

Magneten Sport AS

Suldal Sportsfiske

Så nå får du shoppe :-)

Skrevet

Jeg er ute etter t-skjorter i ull fordi jeg har planer om å sykle til jobb 1-2 ganger i uka fremover og trenger noe som er mer behagelig enn bomull. Var innom en G-sport i dag, men de hadde bare XS og XL igjen og XS ble for trang i halsen, XL gadd jeg ikke prøve engang. :o) Prøvde en herreskjorte i S, men den hadde ingen fin fasong til meg, bl.a. ble den for lang.

Har to langermede fra Devold, en tykk og en tynn og den tynne er super å bruke på sykkeltur under tynn fleece og tynn vindtett jakke. Men ønsker meg en t-skjorte eller to også. Synes de er råfine jeg. :o)

Nå som det blir varmt i været, vil jeg heller anbefale en t-skjorte i teknisk materiale, f.eks. fra HellyHansen, Stormberg, etc. De puster bra, kjennes tørre mot kroppen og tørker fort. Ulempen er at de lukter hest etter en gangs bruk.

Skrevet

Nå som det blir varmt i været, vil jeg heller anbefale en t-skjorte i teknisk materiale, f.eks. fra HellyHansen, Stormberg, etc. De puster bra, kjennes tørre mot kroppen og tørker fort. Ulempen er at de lukter hest etter en gangs bruk.

*hahaha* Nå liker jeg hest, men jeg foretrekker en skjorte jeg ikke trenger å vaske etter hver eneste gang jeg har vært på sykkelen. :o) Nei, det blir nok ull ja.

Skrevet

Lillemus er fullstendig døv i forhold til at det også finnes fordeler med treningsklær i annet materiale enn ull. Tror vi må vente til midten av juli før vi prøver oss med ytterligere påvirkning...*s*

Skrevet

Lillemus er fullstendig døv i forhold til at det også finnes fordeler med treningsklær i annet materiale enn ull. Tror vi må vente til midten av juli før vi prøver oss med ytterligere påvirkning...*s*

Jeg er glad i ull selv jeg, men ikke som treningstøy i juli...

Jeg jogget en tur i går og hadde t-skjorte (ikke ull...) og jakke, det ble for varmt, gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...