Snikkersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ok, min sønn på snart 7 ønsker seg skateboard. Men er det bedre med rulleskøyter eller jobberullesko? Hva er best, lettest å lære, tryggest? Hva bør man velge? trenger man like mye sikkerhetsutstyr for alle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moren til jente på snart seks Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er nok ikke så stor forskjell på hva som er lettest å lære tryggest osv av disse du nevner. Fall må man regne med. Men ved hjelp av sikkerhetsutstyret greier man seg stort sett greit. Man trenger samme type sikkerhetsutstyr til alle de du nevner. Hjelm, håndleddsbeskyttere, albubeskyttere og knebeskyttere.Alle er like viktige. Datteren min har gått på inline-skøyter et par år nå. De eneste som er blitt ødelagt hos oss er regnklær. De liker visst ikke fall på asfalt:-) Ho har enda ikke slått seg... Hvis det hadde vært min avgjørelse ville jeg valgt å gi gutten skateboard siden det er det han ønsker seg. Men det er dere som avgjør:-) Lykke til uansett hva dere velger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.