Gå til innhold

Skateboard, rullesko, inliner....?

Snikkersen

Anbefalte innlegg

Ok, min sønn på snart 7 ønsker seg skateboard. Men er det bedre med rulleskøyter eller jobberullesko? Hva er best, lettest å lære, tryggest? Hva bør man velge? trenger man like mye sikkerhetsutstyr for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest moren til jente på snart seks

Det er nok ikke så stor forskjell på hva som er lettest å lære tryggest osv av disse du nevner. Fall må man regne med. Men ved hjelp av sikkerhetsutstyret greier man seg stort sett greit. Man trenger samme type sikkerhetsutstyr til alle de du nevner. Hjelm, håndleddsbeskyttere, albubeskyttere og knebeskyttere.Alle er like viktige. Datteren min har gått på inline-skøyter et par år nå. De eneste som er blitt ødelagt hos oss er regnklær. De liker visst ikke fall på asfalt:-) Ho har enda ikke slått seg... Hvis det hadde vært min avgjørelse ville jeg valgt å gi gutten skateboard siden det er det han ønsker seg. Men det er dere som avgjør:-) Lykke til uansett hva dere velger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...