Gjest bodymi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! Noen som kan hjelpe meg hvordan jeg går fram for å få sjekket litt nærmere hvilke matvarer som er bra og mindre bra for akkurat meg? Hørt at det innebærer en blodprøve mm, men finner ikke ut hvor man kan få gjort det. Bor i Midt-Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva slags spisemønster og overvektsproblem har du da? Er det noen få kilo som gjerne skulle vært av, eller er du veldig overvektig? Jeg har tatt av over førti kilo vha mat med lav GI, slapp å være sulten og ble veldig energisk av det. Men det var mye å sette seg inn i i starten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva slags spisemønster og overvektsproblem har du da? Er det noen få kilo som gjerne skulle vært av, eller er du veldig overvektig? Jeg har tatt av over førti kilo vha mat med lav GI, slapp å være sulten og ble veldig energisk av det. Men det var mye å sette seg inn i i starten :-) Så utrolig flink du har vært! Hvordan har det vært å bare spise mat med lav GI, føler du det blir kjedelig og har du savn når det gjelder mat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Så utrolig flink du har vært! Hvordan har det vært å bare spise mat med lav GI, føler du det blir kjedelig og har du savn når det gjelder mat? Nope, det går helt fint. Savner ikke noe - man får jo det meste i lav GI varianter. Til og med is :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nope, det går helt fint. Savner ikke noe - man får jo det meste i lav GI varianter. Til og med is :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.