Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1997 Polo, som har gått 140000, har forstillingsfeil. Og mye lakkrust.

Spørsmål 1: Er det kanskje på tide å kvitte seg med den?

Spørsmål 2: Hva vil jeg ha istedenfor?

Den er litt liten. Litt dårlig plass til barna i baksetet, litt dårlig bagasjeplass. Motoren er grei nok. Jeg har kjørt Skoda Fabia stasjonsvogn en del, det virker som et bra alternativ, men jeg har tre innvendinger: Jeg sitter for lavt, den er plastikkaktig innvendig, og motoren er for dårlig.

Idag så jeg på en Ford Fusion. Har noen en mening om hvilken som er det beste valget? Andre alternativer? Jeg kunne tenke meg en 3-5 år gammel bil, og prismessig til ca. 120-130000.

Gjest mitt valg
Skrevet

Hva med en nyere Polo? Alle modeller blir litt større ved hver oppdatering. Golf er jo større og ikke alltid mye dyrere.

Jeg synes Opel Corsa er den beste bilen i denne klassen. Jeg er ikke generelt en opel-tilhenger.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208676497' post='3855690]

Passat? Toyota Avensis?

De blir for dyre.

Alternativt, en bil av den typen til en pris jeg har råd til, blir for gammel.

Skrevet

De blir for dyre.

Alternativt, en bil av den typen til en pris jeg har råd til, blir for gammel.

Du bør se på de Lotte foreslå.

Fordelen med at Renault har så dårlig rykte i Norge som de har, er at du gjør en kanon handel brukt.

Renault Laguna er jo en av de sikreste i sin klasse, og du får jo med skinnseter og xenon til 130.000 brukt.

Så det va en inne på linken til Lotte.

Renault er IKKE så dårlig som nordmenn vil ha det til, det er en grunn til at de er ganske høyt oppe på salgsstatistikken i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...