Gå til innhold

Hvordan har det seg

Anbefalte innlegg

Gjest eg berre undrar
Skrevet

at noen her inne "går igjen" i veldig mange tråder/svar? Jeg har lurt på det en god stund... Det være seg Lillemus, Valnøtt, Glimtipper... kunne nok nevnt flere :o))

Noen spesiell årsak til at dere er her inne så mye?? (kan gå mnd/år mellom hver gang jeg er inne her ;o))

Det er forresten ei jeg savner fra noen år tilbake, som alltid hadde mange, lange og til dels kloke svar. Husker ikke navnet, men kanskje noen av dere andre her husker/skjønner hvem jeg kan mene?

Skrevet

Vane? Vi har vel alle våre "faste" steder vi er innom når vi er på nett. Og det tar ikke alltid så lang tid å ta en liten titt innom dol når du allikevel er logget på. :- )

Personlig har jeg fått mye god hjelp og gode råd her inne, og når jeg tror jeg har noe å bidra med synes jeg det er positivt å kunne svare.

Skrevet

Jeg burde skaffe meg et liv.... ;o)

Ja, livet kan ikke bare bestå av dol og jogging. Litt lørdagsgodis og en god film hører også med. :- )

Skrevet

Det er jo litt snodig at du vet så mye om hvor ofte de andre er her når du selv bare dropper innom en sjelden gang. Kanskje de bare tilfeldigvis er her de også akkurat samtidig som deg? Bortsett fra Lillemus da, som innrømmer alt og vurderer å skaffe seg et liv;)

Skrevet

Jeg er stort sett innom på morgenen og kvelden. Hvis jeg har "pauser" i løpet av dagen stikker jeg innom da også. Noen ganger er jeg ikke her på dagesvis. Det tar ikke mye tid, spesielt siden jeg ikke ser på TV. DOL er koseligere :)

Men du er selvfølgelig ikke innom sjeldent, siden du kommenterer på andres tilstedeværelse.

Skrevet

For min del er DOL en av de faste sidene jeg er innom så og si hver dag.

Skrevet

Hvordan kan du registrere andres nærvær uten å være her selv? ;-)

Skrevet

Det er det som er det store spørsmålet.

Antagelig har vedkommende hatt god tid og bladd seg flere måneder bakover i tid for å se hvilke nick som går igjen. :- )

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er bare å kikke på de siste trådene det, man trenger ikke å lese flere måneder tilbake for å se at de nevnte nickene svarer i mange av trådene. :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har du vært på andre forum? Det finnes alltid gjengangere eller faste brukere på alle typer forum.

Gjest elendig
Skrevet

Å, det er så godt å velte seg i andres elendighet. Og den finner du her!

Gjest eg berre undrar
Skrevet

:o) er jeg virkelig så dårlig til å ordlegge meg? Jeg er inne her i perioder (kortere og lengre). Noen ganger hver dag, men som regel går det flere mnd. mellom hver gang.

Det jeg har registrert er at enkelte navn har gått igjen siden jeg var her inne for noen år tilbake. -Og går man inn på et par forum, ser man gjerne de samme nickene.

Men for all del dere.. Her er det verken snakk om snoking, kritikk eller noe annet negativt.

-Det største sp.målet er vel egentlig hvordan enkelte har tid til alt :o))

Men ok, jeg gir meg!! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...