Gå til innhold

Finne ut reisedager (selvangivelse)

Anbefalte innlegg

Gjest Huske ditt og huske datt
Skrevet

Er eneste måten å finne ut reisedager for 2007 å spørre lønn i morgen?

Jeg har ingen kalender hvor jeg har krysset av/notert og husker ikke evnt. sykedager ol.

Har så mye på huskelista mi og skulle så gjerne ha gjort ferdig skattepapirene nå i dag.

Skrevet

Hvis du selv ikke har ført noen oversikt og ikke har noe liggende på jobben så er det i alle fall ingen her inne som vet hvor mye du reiste i fjor. :o)

Gjest Huske ditt og huske datt
Skrevet

Hvis du selv ikke har ført noen oversikt og ikke har noe liggende på jobben så er det i alle fall ingen her inne som vet hvor mye du reiste i fjor. :o)

*(tørt) ha ha ha*

Morsomt.

Nå spurte jeg ikke om hvor mange dager jeg har vært på jobb, jeg spurte om eneste muligheten å finne det ut var å kontakte lønn i morgen.

Tenkte at det kanskje var en utregning på dette som vi kunne gå ut fra eller noe.

Gjest mandolina
Skrevet

Opplysningerne finner du vel på Lønns- og trekkoppgaven som du fikk i januar.

Hilsen

Skrevet

Det skal vel ikke være så millimeternøyaktig? Har du vært syk ca 2 uker forrige år trekker du fra 10 dager. Var du sykmeldt en måned blir det 20, Ett år er 230 arbeidsdager, så justerer du sånn omtrentlig etter det.

Skrevet

*(tørt) ha ha ha*

Morsomt.

Nå spurte jeg ikke om hvor mange dager jeg har vært på jobb, jeg spurte om eneste muligheten å finne det ut var å kontakte lønn i morgen.

Tenkte at det kanskje var en utregning på dette som vi kunne gå ut fra eller noe.

Ja, hvis du har en fast prosent så står det i veiledningen til utfylling. 100% gir 230 reisedager. Jobber du eksempelvis 67% må du gange 230 med 0,67 for å få antall reisedager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...