Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg skal søke ny jobb og lurer på hvem som har fullmakt til å underskrive at vitnemålskopiene mine er riktige? Kan jeg f.eks. be kontorpersonell på den ungdomsskolen jeg jobber på om å gjøre dette? Eller andre som gjør det? Før husker jeg man kunne gå på posten og fikse det, men nå..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Noen bibliotek gjør det, men ikke vi. Kopieringsfirma gjør det jo, men til blodpris antar jeg. Politiet gjorde det i alle fall tidligere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Noen bibliotek gjør det, men ikke vi. Kopieringsfirma gjør det jo, men til blodpris antar jeg. Politiet gjorde det i alle fall tidligere. Ok, langt til Politistasjonen her vi bor, så hadde vært supert om det gikk an å få gjort på jobb Takk for svar iallefall 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg ordnet sånt på politi kontoret. =) Jeg gidder ikke å kjøre dit. Er så laaangt.. *klage* Men takk for svar ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 NAV, post og bank, går jeg ut i fra. Men sikkert ikke post i butikk, fra nå forkortet til PIB ;o) 0 Siter
Gjest slaven Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 På NAV skal man få kopiert vitnemål. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208692800' post='3855807] NAV, post og bank, går jeg ut i fra. Men sikkert ikke post i butikk, fra nå forkortet til PIB ;o) Banken tenkte jeg ikke på! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 På NAV skal man få kopiert vitnemål. Ok, takk 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Banken tenkte jeg ikke på! Alle offentlige kontorer, trur eg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 NAV gjør det vel, den aktuelle skolen regner jeg med og kanskje Posten enda? Det er visst viktig med dette "attsterer rett kopi"-stempelet, i hvert fall. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Alle offentlige etater (politi, NAV), samt personer som kan anses som "offentlig" (f.eks statsautoriserte revisorer). Er ikke alfa omega med stempel - det er noe enhver person kan fremskaffe med litt oppfinnsomhet- men må komme tydelig frem hvem som har attestert og stilling/offentlig etat personen representerer. For øvrig så gjør posten det også + noen "kopieringsfirma" 0 Siter
mirami Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Husker hvertfall kontoret på vgs gjorde det for meg da jeg gikk der, så det burde vel kunne gå an å gjøre det på en uskole også? Ellers pleier jeg å gjøre det på bokhandelen eller kopibutikken. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 NAV har jeg brukt den ene gangen det var krav om attesterte kopier. Det er veldig sjelden jeg ser at man krever det nå, men det er muligents bransjeavhengig? 0 Siter
calendula Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Det gjør det på min arbeidsplass - vgs. No problem. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Alle offentlige etater (politi, NAV), samt personer som kan anses som "offentlig" (f.eks statsautoriserte revisorer). Er ikke alfa omega med stempel - det er noe enhver person kan fremskaffe med litt oppfinnsomhet- men må komme tydelig frem hvem som har attestert og stilling/offentlig etat personen representerer. For øvrig så gjør posten det også + noen "kopieringsfirma" Sist jeg gikk til politiet for å få stempla og skrevet under attester ga de meg et stempel og ba meg stemple sjøl, menst en av aspirantene stor og skrev under^^ Men bor på en liten plass da.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 NAV har jeg brukt den ene gangen det var krav om attesterte kopier. Det er veldig sjelden jeg ser at man krever det nå, men det er muligents bransjeavhengig? Det er kanskje ikke like strengt nå, nei.. Satser på de kan kopiere på jobben min og at det går bra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Det gjør det på min arbeidsplass - vgs. No problem. Takk! Da blir det nok det samme med en u-skole! 0 Siter
hulkert Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Hvem er det som etterspør attesterte kopier nå da? Det er det lenge siden jeg har levert med søknadene mine. Men så vidt jeg vet er det eneste fullt ut godkjente alternativet offentlige kontorer. Jeg har da gått til ligningskontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.