Gå til innhold

Webasto

Gjest er det noen med peil på bil og sånt her eller er det kun bleieutslett og angst?

Anbefalte innlegg

Gjest er det noen med peil på bil og sånt her eller er det kun bleieutslett og angst?
Skrevet

Hva pokker er det for noe og hvordan brukes det? Jeg søker etter en ny bruktbil og da dukket webasto opp.

Er det forresten noe vits i å kjøpe bil med xenon-lys? Blir ikke det veldig dyrt å skifte pærer? Eller holder disse pærene lengere enn vanlige pærer

Skrevet

Kanksje motorvarmer? I båten vår er det en webasto dieselvarmer:-)

Skrevet

varme og air-conditioning system

Vet ikke det med Xenon annet enn at det gir hvitt lys jeg...

Skrevet

Webasto anlegg er svært bra. Det er et ekstra varmeapparat. Nyere dieselbiler blir ofte levert med dette fordi en dieselbil har så lavt forbruk at det blir lite igjen til varme og bilen blir kald på kalde dager. Derfor har de et ekstra varmepparat.

Webasto kan også ettermonteres i alle biler, både bensin og diesel. De kan programmeres slik at de starter i god tid før bilen skal brukes og du har en varm bil når du setter deg inn:-)

Disse anleggene varmer opp både kupeen og fungerer som motorvamer i tillegg.

Skulle gjerne ha hatt det i mine biler, men det er dyrt og ettermontere.

Xenon lys er veldig gode lys og gir et hvitt og fint lys med god sikt. Men hvis ei pære ryker så koster det fort 1.500 kroner og fikse dette.

Men de har svært lang levetid da.

Skrevet

Webasto anlegg er svært bra. Det er et ekstra varmeapparat. Nyere dieselbiler blir ofte levert med dette fordi en dieselbil har så lavt forbruk at det blir lite igjen til varme og bilen blir kald på kalde dager. Derfor har de et ekstra varmepparat.

Webasto kan også ettermonteres i alle biler, både bensin og diesel. De kan programmeres slik at de starter i god tid før bilen skal brukes og du har en varm bil når du setter deg inn:-)

Disse anleggene varmer opp både kupeen og fungerer som motorvamer i tillegg.

Skulle gjerne ha hatt det i mine biler, men det er dyrt og ettermontere.

Xenon lys er veldig gode lys og gir et hvitt og fint lys med god sikt. Men hvis ei pære ryker så koster det fort 1.500 kroner og fikse dette.

Men de har svært lang levetid da.

Takk for god beskrivelse.

Gjest go for it
Skrevet

Beskrivelse av Webasto har du fått. Det er verdt enormt!

Solgte nettopp min bil på 160.000 med Xenonlys. Har aldri skiftet pære på den eller den forrige som også hadde Xenon. Gir langt bedre kjørelys.

Skrevet

Jeg har hatt webasto varmeapperat i min bil men resultatet var at hver gang jeg skulle bruke det så startet ikke bilen for batteriet var tomt.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har hatt webasto varmeapperat i min bil men resultatet var at hver gang jeg skulle bruke det så startet ikke bilen for batteriet var tomt.

Det var ikke tilfeldigvis en yaris med liten motor? :o)

Vi har webasto i bilene på jobben, men alle yarisene tømmes for strøm. De andre går det bra med :o)

Skrevet

Det var ikke tilfeldigvis en yaris med liten motor? :o)

Vi har webasto i bilene på jobben, men alle yarisene tømmes for strøm. De andre går det bra med :o)

Det var en yaris verso

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...