Gå til innhold

Lungebetennelse?

Anbefalte innlegg

Gjest kristine.m
Skrevet

Jeg har vært syk noen dager nå, begynte med vond hals.

Nå hoster jeg og er skikkelig tungpust. Orker ikke å stå på beina mer enn noen minutter før jeg er utmattet å må sette meg ned.

vondt i hodet og lemus på et øye, øynene er blanke og jeg føler meg febervarm, (har ikke feber) snørra renner litt, men er ikke tett i nesen.

for noen uker siden gikk jeg med halsvondt "av og på" i 2 uker.

Jeg har ikke vondt i halsen nå.

Har aldri hatt lungebetennelse før så jeg vet egentlig ikke hvordan det er, så jeg lurer på om jeg har det og er mine symptomer en grunn for legevakt i kveld?

Skrevet

Høres ut som en kraftig forkjølelse, men en sjekk hos lege er jo uansett greit det :) Om du vil oppsøke legevakten eller vente til i morgen får du avgjøre på bakgrunn av hvor ille du føler deg.

God bedring!

Gjest kristine.m
Skrevet

Høres ut som en kraftig forkjølelse, men en sjekk hos lege er jo uansett greit det :) Om du vil oppsøke legevakten eller vente til i morgen får du avgjøre på bakgrunn av hvor ille du føler deg.

God bedring!

Jeg er jo egentlig ikke forkjøla, snufser litt bare.

Det som plager meg er tungpusten og å ikke kunne være i aktivitet.

Takk for lykkeønskning.

Skrevet

Jeg er jo egentlig ikke forkjøla, snufser litt bare.

Det som plager meg er tungpusten og å ikke kunne være i aktivitet.

Takk for lykkeønskning.

Mykoplasma lungebetennelse _kan_ ofte være slik du beskriver. Du kan jo ta en tlf til legen for å høre om det er grunn til å sjekke det ut!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har hatt lungebetennelse, og da hadde jeg jojo-feber - høy feber hver eller annen hver dag i en lengre periode. I tillegg hadde jeg hoste som liksom "satt fast" langt nede, og det gjorde vondt når jeg hostet lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...