Gå til innhold

hvor lenge feber,før lege

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

har ei datter på 8 år som nå går inn i dag 6 med feber.Hun er jo aldri syk så dette er uvant. Hører jo att hun er så forkjølet og feberen har ligget på mellom 38 og 39,7 i disse dagene.

gir henne paracet og det hjelper en liten stund før det stiger igjen. Min mor fylte 75 år i går så vi hadde selskap men hun stakkar måtte legge seg på sofaen med pledd og sov.Hvor mange dager skal jeg la henne ha feber før jeg kontakter legen.Hun sier selv hun ikke har vondt i hals eller ører

Glad for svar fra dere

Gjest pellarguri
Skrevet

Synes nok at etter 6 dager med feber er en sjekk hos legen ikke noe for tidlig.

god bedring til vesla

Skrevet

Frøkena her har også nettopp vært syk. Kastet opp og hadde feber (målte ikke, men den var midt i laget tror jeg, ikke _veldig_ høy), oppkastingen ga seg etter 4 dager, feberen etter 6 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...