janeymor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Plutselig kom det fantastiske været vi så lenge har ventet på... hva gjør man på klesfronten? Storebror på 7 vil gjerne gå uten strømpebukse på skolen i morgen, og det er vel ok nå...vel? Og hva med snuppa på 2?? Synes overgangene er så vanskelige mht til klær, her er begge ungene småforkjøla og da er det vanskelig å plutselig tenke at nå rydder vi vekk strømpebukser, luer, vanter osv osv... Hva tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har alltid hatt ti +grader som grensen. Men når de er forkjølet så er det jo vanskeligere. Samtidig så hjelper det ikke forkjølelsen å gå for mye kledd heller. Enten tykk (ikke sommertynn) bukse uten strømpebukse, eller tynn bukse med kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 I dag gikk vi rundt i shorts (herlig!), så stillongsen blir nok droppet i morgen, ja :-). Men lillebror har jo et lager med diverse i barnehagen, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sjuåringen trenger ihvertfall ikke... Min på nesten to har strømpebukse i bomull under buksa, men hun sitter mye i ro i sandkassa, da. Men vi legger bort ullundertøyet nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg kler ungene etter hvordan jeg kler meg selv.. Med unntak av lue da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Her i Kristiansand har vi også hatt fantastisk vær i dag! Jentene har hatt t-skjorte, strømpebukse og sommerkjole - jeg har godt med t-skjorte og leggbukse. Tenker jeg sender dem på skole og barnehage med omtrent det samme som i dag - men med jakke og pannebånd om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg dropper strømpebukse til begge i morra. Guttungen går nok avgårde i olabukse, t-skjorte og hettejakke. Lillesøster i olabukse, tynn genser, tunika og en liten fleecejakke fra morgenen av. Parkdressen til Lillesøster sender jeg med til barnehagen og lar den henge der siden jeg ikke skal ha henne hjemme på ei uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bor på østlandet og har fått nydelig vårvær vi også. Men er nok en god stund til vi dropper strømpebukse enda, her er bare 0 grader fra morgenen av, så her går både 3 og 6åringen med strømpebukse enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kler ungene etter hvordan jeg kler meg selv.. Med unntak av lue da. Virkelig? En to-tre-åring sitter jo gjerne mye på bakken, som kan være kald på våren. Gjør du også det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Virkelig? En to-tre-åring sitter jo gjerne mye på bakken, som kan være kald på våren. Gjør du også det? Funderte litt på dette jeg også... Minsten skulle nok blitt kald i dag om jeg hadde sendt han avgårde med samme type klær som jeg bruker...? Jeg kler meg jo for å være hovedsaklig inne med kun små lufteturer ute. Barna er ofte ute hele dagen fra klokka ti. Det blir jo noe annerledes ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Virkelig? En to-tre-åring sitter jo gjerne mye på bakken, som kan være kald på våren. Gjør du også det? Mine unger sitter lite i ro ;0) Og om vi skal sitte litt, har vi nok av stubber å sitte på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.