Gå til innhold

Sommervær i oslo :) :)

janeymor

Anbefalte innlegg

Plutselig kom det fantastiske været vi så lenge har ventet på... hva gjør man på klesfronten? Storebror på 7 vil gjerne gå uten strømpebukse på skolen i morgen, og det er vel ok nå...vel?

Og hva med snuppa på 2??

Synes overgangene er så vanskelige mht til klær, her er begge ungene småforkjøla og da er det vanskelig å plutselig tenke at nå rydder vi vekk strømpebukser, luer, vanter osv osv...

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt ti +grader som grensen. Men når de er forkjølet så er det jo vanskeligere. Samtidig så hjelper det ikke forkjølelsen å gå for mye kledd heller.

Enten tykk (ikke sommertynn) bukse uten strømpebukse, eller tynn bukse med kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

I dag gikk vi rundt i shorts (herlig!), så stillongsen blir nok droppet i morgen, ja :-).

Men lillebror har jo et lager med diverse i barnehagen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuåringen trenger ihvertfall ikke...

Min på nesten to har strømpebukse i bomull under buksa, men hun sitter mye i ro i sandkassa, da. Men vi legger bort ullundertøyet nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Kristiansand har vi også hatt fantastisk vær i dag! Jentene har hatt t-skjorte, strømpebukse og sommerkjole - jeg har godt med t-skjorte og leggbukse.

Tenker jeg sender dem på skole og barnehage med omtrent det samme som i dag - men med jakke og pannebånd om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dropper strømpebukse til begge i morra. Guttungen går nok avgårde i olabukse, t-skjorte og hettejakke. Lillesøster i olabukse, tynn genser, tunika og en liten fleecejakke fra morgenen av. Parkdressen til Lillesøster sender jeg med til barnehagen og lar den henge der siden jeg ikke skal ha henne hjemme på ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på østlandet og har fått nydelig vårvær vi også. Men er nok en god stund til vi dropper strømpebukse enda, her er bare 0 grader fra morgenen av, så her går både 3 og 6åringen med strømpebukse enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg kler ungene etter hvordan jeg kler meg selv..

Med unntak av lue da.

Virkelig?

En to-tre-åring sitter jo gjerne mye på bakken, som kan være kald på våren. Gjør du også det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

En to-tre-åring sitter jo gjerne mye på bakken, som kan være kald på våren. Gjør du også det? ;)

Funderte litt på dette jeg også... Minsten skulle nok blitt kald i dag om jeg hadde sendt han avgårde med samme type klær som jeg bruker...? Jeg kler meg jo for å være hovedsaklig inne med kun små lufteturer ute. Barna er ofte ute hele dagen fra klokka ti. Det blir jo noe annerledes ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Mine unger sitter lite i ro ;0)

Og om vi skal sitte litt, har vi nok av stubber å sitte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...