Gå til innhold

har du vært i sola i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den var altså helt fantastisk super i dag :) Jeg var inne i hall i hele går pga jenta mi var på stevne, derfor satte jeg ekstra pris på denne dagen. Og jeg ser de melder at vi får den beste sommeren på 150år nå i år! Kan jo ikke bli bedre :)

Jeg har ligger og dormet i sola på plattingen i dag mens min kjære koplet gassgrill. æ dikke fint vel? hehe Og jammen synes det i ansiktet, sola altså ;)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

22

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, var på tur i skogen med barna i formiddag, og etterpå fikk jeg meg jammen et par avslappende timer på terrassen i shorts og singlet, og det synes, ja! *S*.

Glemte å smøre barna, og minstemann var vel rød i kinnene da han la seg i dag :/.

Skrevet

Ja, var på tur i skogen med barna i formiddag, og etterpå fikk jeg meg jammen et par avslappende timer på terrassen i shorts og singlet, og det synes, ja! *S*.

Glemte å smøre barna, og minstemann var vel rød i kinnene da han la seg i dag :/.

Det er virkelig deilig :) Men vi må nok passe litt på når det gjelder smøring ja. Ser fregner plupper opp hos jenta mi. I dag var vi ved sjøen (vogna) og der var litt bris. Imorgen skal jeg satse på verandaen hjemme :)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, i dag har vi vært på terassen :o) Jeg tok av meg genseren, så jeg kan se skille allerede. Ungene er så fornøyde nå som de slipper dressene på seg. Jeg synes det er herlig å ta kaffen ute.

Jeg tok nettopp meg selv i å synge "Let it snow". Fy meg altså :-/

Skrevet

Har du linkt til den værmeldingen? :-)

En fantastisk helg!!!! Vi har vært ute nesten i hele går og nesten i hele dag :-)))))))

Skrevet

Jaaa! Utrolig hvordan en helg med slikt vær hjelper på humøret! :) I dag gikk vi ut i 10.30 og kom inn kl 18.00. Var ute på lekeplassen hele dagen, ungene har sykla, hoppa tau og lekt. Vi voksne koste oss i sola og fikk gjort litt hagearbeid også. Det blei grilling med naboer til middag.

Jeg er rød etter sola på nesa og har fått omlag 10.000 fregner etter denne helga. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er virkelig deilig :) Men vi må nok passe litt på når det gjelder smøring ja. Ser fregner plupper opp hos jenta mi. I dag var vi ved sjøen (vogna) og der var litt bris. Imorgen skal jeg satse på verandaen hjemme :)

Kunne godt tenkt meg noen flere fridager nå, ja. Skal bli enda varmere i morgen :-).

Skrevet

Ja, i dag har vi vært på terassen :o) Jeg tok av meg genseren, så jeg kan se skille allerede. Ungene er så fornøyde nå som de slipper dressene på seg. Jeg synes det er herlig å ta kaffen ute.

Jeg tok nettopp meg selv i å synge "Let it snow". Fy meg altså :-/

næmen hallo, ikke no snø nå nei :) hehe. Det skal bli en fryd å kunne gå ut i morgenkåpe med kaffe ;)

Skrevet

Jaaa! Utrolig hvordan en helg med slikt vær hjelper på humøret! :) I dag gikk vi ut i 10.30 og kom inn kl 18.00. Var ute på lekeplassen hele dagen, ungene har sykla, hoppa tau og lekt. Vi voksne koste oss i sola og fikk gjort litt hagearbeid også. Det blei grilling med naboer til middag.

Jeg er rød etter sola på nesa og har fått omlag 10.000 fregner etter denne helga. :)

hehe, det høres jo helt idylliskt ut :) Og veldig koselig med naboer etter en lang vinter.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg noen flere fridager nå, ja. Skal bli enda varmere i morgen :-).

Jeg er desverre sykemeldt, og er glad for dette godet i hverdagen :)

AneM1365380603
Skrevet

næmen hallo, ikke no snø nå nei :) hehe. Det skal bli en fryd å kunne gå ut i morgenkåpe med kaffe ;)

''næmen hallo''

Hallo :o)

He he. Datteren min sier ofte "HALLO???!!!?" når hun reagerer på noe vi sier eller på noe andre har sagt, og da hender det jeg irriterer henne med å svare "Hallo :o)"

I det siste har jeg tatt meg selv i å bruke denne "Hallo" :-/

Skrevet

En deilig dag! Har tilbragt flere timer på terrassen samt gått en lang tur:-)

Skrevet

''næmen hallo''

Hallo :o)

He he. Datteren min sier ofte "HALLO???!!!?" når hun reagerer på noe vi sier eller på noe andre har sagt, og da hender det jeg irriterer henne med å svare "Hallo :o)"

I det siste har jeg tatt meg selv i å bruke denne "Hallo" :-/

hehe, halloo med ettertrykk på o ;) Artig det :)

Skrevet

En deilig dag! Har tilbragt flere timer på terrassen samt gått en lang tur:-)

fantastisk!!!!!!! :) Er du blitt sporty altså?

AneM1365380603
Skrevet

hehe, halloo med ettertrykk på o ;) Artig det :)

''halloo med ettertrykk på o ;) ''

Ja, akkurat sånn skal de sies. "Halloooo?!?" ;) Nesten som "Er det noen hjemme, eller"

Skrevet

Jeg har akkurat tuslet inn fra verandaen :) Stakk ut i totida, da lillefrøkna våknet etter luren sin, og har mer eller mindre vært ute til nå.

Samme i går.

Og fredag fikk jeg årets første utepils.

Skrevet

fantastisk!!!!!!! :) Er du blitt sporty altså?

"blitt"?

Jeg har da alltid likt turer både til fots og på ski.

Skrevet

Ah, gjett om! Vi har vært på hyttetur ved sjøen sammen med et vennepar denne helgen, og det var jo bare full klaff værmessig :o) Har blitt litt røde hele gjengen selv om jeg var påpasselig med smøringen til ungene, men det er vel ikke annet å vente når blek vinterhud plutselig må være ute i sola hele dagen i flere dager. Og det er forresten vel verdt det :o)

Skrevet

Sol? Her har de bomma totalt med værmeldinga og vi har ikke sett snurten av sola på hele helga. :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...