Gå til innhold

har du vært i sola i dag?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har akkurat tuslet inn fra verandaen :) Stakk ut i totida, da lillefrøkna våknet etter luren sin, og har mer eller mindre vært ute til nå.

Samme i går.

Og fredag fikk jeg årets første utepils.

''Og fredag fikk jeg årets første utepils.''

Den tok jeg på lørdag :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

22

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er desverre sykemeldt, og er glad for dette godet i hverdagen :)

Ja, det er godt å ha slike flotte dager når en går hjemme =)

Jeg fikk spm i dag om jeg hadde vært i syden.. haha.. joda, er syden ut på terrassen min faktisk ;o)

Ellers har jeg dessverre ikke vært så mye i sola i dag, da jeg hadde plass på skyggesiden på stadioen.. Men, det var jaggu greit å ofre solingen for den kampen =))

Skrevet

''Og fredag fikk jeg årets første utepils.''

Den tok jeg på lørdag :)

SIkkert mange som har holdt oss med selskap :)

Skrevet

Kjempevær og stor sol her også (Nordvestlandet), men vi har kald nordavind! Varmt og fint så lenge man sitter i le. I morges da jeg dro på jobb var det _rim_ på gassgrillen ute her :)

Skrevet

Atter en herlig dag!

I dag har jeg luket litt mer i hagen, og rakt bort masse løv.

Men enda mye igjen, sinnsykt stor hage...

Fant ut at vinteren har vært tøff for rhodendroene mine..

Meg og snuppen har fanget monkelus..He, he!

Så ble vi ferdige med monteringen av den nye hundegården!

Så nå kan hanndotten kose seg alene. ;0)

Hjemmelagde paiboller på hverandaren, og is til ungene.

Det er bare deilig!

Vurderte å legge madrassen i sengen ( vi har uteseng), men får vel drøye det litt...

Håper de har rett da, at vi får en knall sommmer! Det fortjener vi!

hare1365380455
Skrevet

Jeg var litt ute i sola i går, ja. Jeg må nyte det mens jeg kan, for snart stenger bjørkepollenet meg inne... :S

Skrevet

"blitt"?

Jeg har da alltid likt turer både til fots og på ski.

ok hehe, jeg har ikke fått festet det til hjernen min før. Bra!

Skrevet

Ja, det er godt å ha slike flotte dager når en går hjemme =)

Jeg fikk spm i dag om jeg hadde vært i syden.. haha.. joda, er syden ut på terrassen min faktisk ;o)

Ellers har jeg dessverre ikke vært så mye i sola i dag, da jeg hadde plass på skyggesiden på stadioen.. Men, det var jaggu greit å ofre solingen for den kampen =))

Hei. Du er av den sorten som blir brun med et smell kanskje? Var det start kampen du var på??? Så de ledet 2-0 til pause. Det var vel mange kamper i går jaa....

Skrevet

Jeg har akkurat tuslet inn fra verandaen :) Stakk ut i totida, da lillefrøkna våknet etter luren sin, og har mer eller mindre vært ute til nå.

Samme i går.

Og fredag fikk jeg årets første utepils.

Utepils og greier ;) Jeg har den tilgode enda, var sjåfør til utpå kvelden i går. Nyt dagene fremover :)

Skrevet

Ah, gjett om! Vi har vært på hyttetur ved sjøen sammen med et vennepar denne helgen, og det var jo bare full klaff værmessig :o) Har blitt litt røde hele gjengen selv om jeg var påpasselig med smøringen til ungene, men det er vel ikke annet å vente når blek vinterhud plutselig må være ute i sola hele dagen i flere dager. Og det er forresten vel verdt det :o)

Jeg synes alltid man blir solbrent i starten. Det er ikke så godt å huske å smøre hele tiden. Vi har jo just våknet av vinterdvalen hehe. Hørtes helt skjønt ut der dere var!

Skrevet

Sol? Her har de bomma totalt med værmeldinga og vi har ikke sett snurten av sola på hele helga. :o(

Nei guri...jeg trodde hele landet hadde fint vær...aha, du er trønder? (Er så treg på å huske hvor folk er fra i landet vårt) Håper snart du får sola da! Det var vel fra trondheim og oppover at det kunne snø litt også? Håper det endrer seg fort...

Skrevet

Kjempevær og stor sol her også (Nordvestlandet), men vi har kald nordavind! Varmt og fint så lenge man sitter i le. I morges da jeg dro på jobb var det _rim_ på gassgrillen ute her :)

J det er ikke store tempen der er på morraen. Idag var det 3grader i syvtiden her i sør. Gassgrillen er tatt i bruk ja? Vi grillet pølser i går, snadder med utemat :)

Skrevet

Ja, vært på Opera-taket! Artig! :o)

God utsikt der vel :) Sang du med det samme? hehe

Skrevet

Atter en herlig dag!

I dag har jeg luket litt mer i hagen, og rakt bort masse løv.

Men enda mye igjen, sinnsykt stor hage...

Fant ut at vinteren har vært tøff for rhodendroene mine..

Meg og snuppen har fanget monkelus..He, he!

Så ble vi ferdige med monteringen av den nye hundegården!

Så nå kan hanndotten kose seg alene. ;0)

Hjemmelagde paiboller på hverandaren, og is til ungene.

Det er bare deilig!

Vurderte å legge madrassen i sengen ( vi har uteseng), men får vel drøye det litt...

Håper de har rett da, at vi får en knall sommmer! Det fortjener vi!

En perfekt vårdag høres det ut som :) Uteseng?? Dobbel eller? Høres deilig ut gitt. Har bare solseng, men bør kanskej endre litt på det :) Kos dykken ;)

Skrevet

Jeg var litt ute i sola i går, ja. Jeg må nyte det mens jeg kan, for snart stenger bjørkepollenet meg inne... :S

Ah...Huffda, du har pollenallergi, men bare for bjørk? Ikke at det er BAREBARE. Du får nyte den tiden du kan før det setter igang da. Briller og caps kan ta litt av støyten?

Skrevet

Nei guri...jeg trodde hele landet hadde fint vær...aha, du er trønder? (Er så treg på å huske hvor folk er fra i landet vårt) Håper snart du får sola da! Det var vel fra trondheim og oppover at det kunne snø litt også? Håper det endrer seg fort...

Det småyrer i dag. :o(

Skrevet

Var ute i sola i går ja, på lang skitur i bedagelig tempo, ikke så flink med solkremen da, så i går kveld kokte jeg i kinnene etter 6-7 timer på hvite vidder.

Men i dag ser jeg bare "fresh" ut!

Fader, jeg har savna sola altså, det merker jeg nå, det gjør seg absolutt med vår!

hare1365380455
Skrevet

Ah...Huffda, du har pollenallergi, men bare for bjørk? Ikke at det er BAREBARE. Du får nyte den tiden du kan før det setter igang da. Briller og caps kan ta litt av støyten?

Solbriller og caps hjelper heller lite... Det er best å være inne med vinduer lukket, og så må jeg helst skylle håret før jeg legger meg.

Men nå er det herlig å være ute! I dag spiste jeg frokosten ute. :) Jeg har kveldsvakt, så da må jeg nyte dagen. Jeg skal gjøre litt inne også da, så jeg er både inne og ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...