Gå til innhold

har du vært i sola i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Ah...Huffda, du har pollenallergi, men bare for bjørk? Ikke at det er BAREBARE. Du får nyte den tiden du kan før det setter igang da. Briller og caps kan ta litt av støyten?

Hehe, er man først allergisk hjelper det nok lite med caps og solbriller.

Selv får jeg støyten når gresset blomstrer, men er heldigvis godt hjulpet av medisiner.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

22

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei. Du er av den sorten som blir brun med et smell kanskje? Var det start kampen du var på??? Så de ledet 2-0 til pause. Det var vel mange kamper i går jaa....

Ja, blir relativt fort brun.. Men, har jo vært ute hver eneste dag det har vært sol her oppe =)

Var nok ikke Start kampen jeg var på.. Men, det var 2-0 til pause her også, så endte kampen 5-0 =D hehe

Skrevet

Solbriller og caps hjelper heller lite... Det er best å være inne med vinduer lukket, og så må jeg helst skylle håret før jeg legger meg.

Men nå er det herlig å være ute! I dag spiste jeg frokosten ute. :) Jeg har kveldsvakt, så da må jeg nyte dagen. Jeg skal gjøre litt inne også da, så jeg er både inne og ute.

Ja jeg har ingen i familien som har slik allergi, så derfor blir det sikkert litt dumt å si det jeg sa. Men dette sa en mor til meg da hun snakket om sønnen sin allergi, det hjalp vist litt med briller og caps. jaja :)

Frokosten ute? Klokka var ni og vel så det da det bare var 13graderute, håper du sov lenge da og hadde det litt varmere :)

Skrevet

Var ute i sola i går ja, på lang skitur i bedagelig tempo, ikke så flink med solkremen da, så i går kveld kokte jeg i kinnene etter 6-7 timer på hvite vidder.

Men i dag ser jeg bare "fresh" ut!

Fader, jeg har savna sola altså, det merker jeg nå, det gjør seg absolutt med vår!

Snø og skitur ja, det er jo fint når man samtidig blir litt fresk og fin :) Det gjør godt for sjela ;)

Skrevet

En perfekt vårdag høres det ut som :) Uteseng?? Dobbel eller? Høres deilig ut gitt. Har bare solseng, men bør kanskej endre litt på det :) Kos dykken ;)

He, he, vi har bare enkelseng!

Men du så koslig det er på sene sommer kvelder!

Annbefales på det sterkeste :0)

Skrevet

He, he, vi har bare enkelseng!

Men du så koslig det er på sene sommer kvelder!

Annbefales på det sterkeste :0)

Ble jaggu fristet hehe, men da har dere ikke naboer som "glaner"? Jeg har et par senger i kjelleren som jeg kunne brukt hehe, skal høre med gubben jeg, han tror vel jeg har tilta....

Gjest mandolina
Skrevet

Snø og skitur ja, det er jo fint når man samtidig blir litt fresk og fin :) Det gjør godt for sjela ;)

33 grader i sola på terrassen i dag, herlig.

Hilsen

Skrevet

Ble jaggu fristet hehe, men da har dere ikke naboer som "glaner"? Jeg har et par senger i kjelleren som jeg kunne brukt hehe, skal høre med gubben jeg, han tror vel jeg har tilta....

He, he, har ikke særlig nærme naboer, men klart noen kan jo se...Men har de ikke sett noe før, har de godt av å se noe nå ;0)

Skrevet

33 grader i sola på terrassen i dag, herlig.

Hilsen

Helt vanvittig :) Du har solt deg du da?

Skrevet

He, he, har ikke særlig nærme naboer, men klart noen kan jo se...Men har de ikke sett noe før, har de godt av å se noe nå ;0)

:) på tide ja! hehe

Gjest mandolina
Skrevet

Helt vanvittig :) Du har solt deg du da?

Jeg har sittet på terrassen innimellom arbeidsøktene.

Og spist middag ute, selvfølgelig med is til dessert.

Hilsen

hare1365380455
Skrevet

Ja jeg har ingen i familien som har slik allergi, så derfor blir det sikkert litt dumt å si det jeg sa. Men dette sa en mor til meg da hun snakket om sønnen sin allergi, det hjalp vist litt med briller og caps. jaja :)

Frokosten ute? Klokka var ni og vel så det da det bare var 13graderute, håper du sov lenge da og hadde det litt varmere :)

Jeg sov ikke så lenge, men en morgen satt jeg med fleecepledd over beina da jeg satt ute så det gikk fint det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...