Gjest Råtten lukt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jenta vår er litt småsnufsete om dagen, ikke egentlig forkjølet engang, men jeg kjenner en ekkel, litt råtten lukt fra munnen og/eller nesa hennes. Denne lukten har jeg også kjent de siste gangene hun har vært forkjølet. Hva i all verden er dette? Hun er lite syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerbris Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Når man er forkjølet blir det ofte vond lukt fra munn og nese pga betente mandler og eller betente slimposer i nesen.. Det kan jo hende barnet ditt har hovne/betente slimposer i nesen eller polypper? Hvis hun "snakker i nesen" i tillegg, er det jo grunnlag for å oppsøke øre-nese-hals spesialist...? -Men nå er jo ikke jeg lege )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lisen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vet ikke om det kan være det samme, men moren min har endel trøbbel med bihulene, og har hatt samme greia med slik lukt fra munnen når hun hadde bihulebetennelse sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg også tenker på evt begynnende bihulebetennelse (uten at jeg egentlig vet). Tror jeg ville prøvd med neseskylling (bruk nesehorn og saltvann) eller saltvannsspray. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.