hare1365380455 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg synes det er godt med naturell yoghurt, frosne bringebær, banan og juice (bringebær/blåbær). 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Akkurat nå for tiden bruker jeg 1/2 banan, 2 dl eplejuice og en goood neve frosne solbær eller bringebær og evt. en liten dæsj melis om det blir for syrlig. Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Akkurat nå for tiden bruker jeg 1/2 banan, 2 dl eplejuice og en goood neve frosne solbær eller bringebær og evt. en liten dæsj melis om det blir for syrlig. Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt. ''Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt.'' Greit for innleggskriver å vite. 0 Siter
smurf78 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Sans bringebæryoghurt, biola bringebærmelk, frosne bringebær og isbiter. yummi. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Hvis du vil ha litt mer "mat" i smoothien, er det veldig godt å bruke litt havregryn som har ligget i bløt i appelsinjuice (ca 30 min holder, men de kan gjerne stå over natta i kjøleskapet) i tillegg til det andre du vanligvis har oppi. Yummi! Ofte kveldsmat her i huset ) Bruker frosne bær, banan og litt bringebærbiola i tillegg til de bløtlagte grynene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Hvis du vil ha litt mer "mat" i smoothien, er det veldig godt å bruke litt havregryn som har ligget i bløt i appelsinjuice (ca 30 min holder, men de kan gjerne stå over natta i kjøleskapet) i tillegg til det andre du vanligvis har oppi. Yummi! Ofte kveldsmat her i huset ) Bruker frosne bær, banan og litt bringebærbiola i tillegg til de bløtlagte grynene. Så da må du tygge i steden for å drikke? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Så da må du tygge i steden for å drikke? Nei, konsistensen blir som vanlig smoothie, litt tykkere bare. Jeg drikker den uten problemer. Det er derfor du bløtlegger grynene først, hvis du bare hadde drysset opp tørre gryn hadde det blitt litt tyggemotstand ja. Og alt skal i blenderen selvsagt, havregryn også slik at de blir helt finmoset. Bare prøv, jeg lover det er godt ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Nei, konsistensen blir som vanlig smoothie, litt tykkere bare. Jeg drikker den uten problemer. Det er derfor du bløtlegger grynene først, hvis du bare hadde drysset opp tørre gryn hadde det blitt litt tyggemotstand ja. Og alt skal i blenderen selvsagt, havregryn også slik at de blir helt finmoset. Bare prøv, jeg lover det er godt ) Takk for tips! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 ''smoothies'' Er det noe ala mikshake? Det er en fruktdrikk, og man kan ha i så mye forskjellig. 0 Siter
GeirB Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Det er en fruktdrikk, og man kan ha i så mye forskjellig. Åååå...Juice altså! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hvis du vil ha litt mer "mat" i smoothien, er det veldig godt å bruke litt havregryn som har ligget i bløt i appelsinjuice (ca 30 min holder, men de kan gjerne stå over natta i kjøleskapet) i tillegg til det andre du vanligvis har oppi. Yummi! Ofte kveldsmat her i huset ) Bruker frosne bær, banan og litt bringebærbiola i tillegg til de bløtlagte grynene. Det går også an å ha oppi et par grøve knekkebrød, for eksempel Ryvitan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.