Gå til innhold

Hva har du i smoothies?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes det er godt med naturell yoghurt, frosne bringebær, banan og juice (bringebær/blåbær).

Skrevet

Akkurat nå for tiden bruker jeg 1/2 banan, 2 dl eplejuice og en goood neve frosne solbær eller bringebær og evt. en liten dæsj melis om det blir for syrlig. Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt.

Skrevet

Akkurat nå for tiden bruker jeg 1/2 banan, 2 dl eplejuice og en goood neve frosne solbær eller bringebær og evt. en liten dæsj melis om det blir for syrlig. Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt.

''Holder meg litt unna melkeprodukter da jeg ikke tåler det så godt.''

Greit for innleggskriver å vite.

Skrevet

Sans bringebæryoghurt, biola bringebærmelk, frosne bringebær og isbiter. yummi.

Skrevet

Hvis du vil ha litt mer "mat" i smoothien, er det veldig godt å bruke litt havregryn som har ligget i bløt i appelsinjuice (ca 30 min holder, men de kan gjerne stå over natta i kjøleskapet) i tillegg til det andre du vanligvis har oppi.

Yummi! Ofte kveldsmat her i huset :o) Bruker frosne bær, banan og litt bringebærbiola i tillegg til de bløtlagte grynene.

hare1365380455
Skrevet

Hvis du vil ha litt mer "mat" i smoothien, er det veldig godt å bruke litt havregryn som har ligget i bløt i appelsinjuice (ca 30 min holder, men de kan gjerne stå over natta i kjøleskapet) i tillegg til det andre du vanligvis har oppi.

Yummi! Ofte kveldsmat her i huset :o) Bruker frosne bær, banan og litt bringebærbiola i tillegg til de bløtlagte grynene.

Så da må du tygge i steden for å drikke?

Skrevet

Så da må du tygge i steden for å drikke?

Nei, konsistensen blir som vanlig smoothie, litt tykkere bare. Jeg drikker den uten problemer. Det er derfor du bløtlegger grynene først, hvis du bare hadde drysset opp tørre gryn hadde det blitt litt tyggemotstand ja. Og alt skal i blenderen selvsagt, havregryn også slik at de blir helt finmoset.

Bare prøv, jeg lover det er godt :o)

hare1365380455
Skrevet

Nei, konsistensen blir som vanlig smoothie, litt tykkere bare. Jeg drikker den uten problemer. Det er derfor du bløtlegger grynene først, hvis du bare hadde drysset opp tørre gryn hadde det blitt litt tyggemotstand ja. Og alt skal i blenderen selvsagt, havregryn også slik at de blir helt finmoset.

Bare prøv, jeg lover det er godt :o)

Takk for tips! :)

hare1365380455
Skrevet

''smoothies''

Er det noe ala mikshake?

Det er en fruktdrikk, og man kan ha i så mye forskjellig. ;)

Skrevet

Det er en fruktdrikk, og man kan ha i så mye forskjellig. ;)

Åååå...Juice altså! :-)

Skrevet

Det går også an å ha oppi et par grøve knekkebrød, for eksempel Ryvitan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...