Gjest togli Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ''Hadde min treåring selv fått bestemme hva hun skulle ha på seg hver morgen skulle det blitt et spetakkel uten like... '' Her aner jeg en viss kjønnsforskjell! ;-) Gutta kan nok være høylydte til tider, men de fleste jeg kjenner har ikke noe problem mht sønners antrekk i den alderen;-) Min kunne kanskje på generelt grunnlag protestere mot at det han hadde på (f eks pysj) måtte erstattes med noe annet, for det var jo egentlig deiligst å bare fortsette med det man holder på med uten slike avbrytelser;-) Jeg tror nok det er visse forskjeller på jenter og gutter der, ja Jeg har inntrykk av at mine nevøer bare kler på seg det som blir lagt fram til dem. Det gjør forøvrig mannen min også *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tror nok det er visse forskjeller på jenter og gutter der, ja Jeg har inntrykk av at mine nevøer bare kler på seg det som blir lagt fram til dem. Det gjør forøvrig mannen min også *hehe* ''Det gjør forøvrig mannen min også *hehe*'' LOL, der har jeg nok en atypisk mann, for han er ekstremt "particular" mht antrekk;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ''Det gjør forøvrig mannen min også *hehe*'' LOL, der har jeg nok en atypisk mann, for han er ekstremt "particular" mht antrekk;-) Min tar på seg det jeg finner frem, om jeg gjør det. Enkelt og greit. ) Eller så spør han om han kan ha den eller den buksa og hvilken genser han skal ha til. Han synes han er pyntet om han har nyvasket bukse og nyvasket t-skjorte... Jeg satte jo sammen en dress til ham av bukser, jakke og skjorte jeg fant i huset, det skulle jeg ikke gjort. Da ble han så fornøyd at det i alle fall ikke var noen grunn til å kjøpe ny dress! *Sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Min tar på seg det jeg finner frem, om jeg gjør det. Enkelt og greit. ) Eller så spør han om han kan ha den eller den buksa og hvilken genser han skal ha til. Han synes han er pyntet om han har nyvasket bukse og nyvasket t-skjorte... Jeg satte jo sammen en dress til ham av bukser, jakke og skjorte jeg fant i huset, det skulle jeg ikke gjort. Da ble han så fornøyd at det i alle fall ikke var noen grunn til å kjøpe ny dress! *Sukk* Finner du virkelig fra tøy, altså?? Om ennbare innimello? LOL! Trodde denslags tilhørte besteforeldregenerasjonen vår;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Finner du virkelig fra tøy, altså?? Om ennbare innimello? LOL! Trodde denslags tilhørte besteforeldregenerasjonen vår;-) Altså - ikke til daglig nei!!!! Jeg er der jo ikke hver dag, men hadde uansett ikke funnet frem hverdagstøy gitt! Tenkte mer på når vi skal bort i fint selskap jeg da, som på julaften f.eks. ) Han har altså en "dress" bestående av mørk bukse, hvit skjorte og mørk jakke og er jeg riktig heldig får jeg truet på ham et slips også. Alternativt har han en svart bukse og en mørk rød, litt kraftigere skjorte og han kler den utrolig godt så han bruker helst det antrekket når vi skal bort. ) Men til daglig legger jeg meg overhodet ikke borti hva han har på seg nei! Det eneste jeg har gjort er å lure de signal-neon-gule (og oransje) t-skjortene fra tiden på sjøen i søpla uten at han har merket det engang... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Altså - ikke til daglig nei!!!! Jeg er der jo ikke hver dag, men hadde uansett ikke funnet frem hverdagstøy gitt! Tenkte mer på når vi skal bort i fint selskap jeg da, som på julaften f.eks. ) Han har altså en "dress" bestående av mørk bukse, hvit skjorte og mørk jakke og er jeg riktig heldig får jeg truet på ham et slips også. Alternativt har han en svart bukse og en mørk rød, litt kraftigere skjorte og han kler den utrolig godt så han bruker helst det antrekket når vi skal bort. ) Men til daglig legger jeg meg overhodet ikke borti hva han har på seg nei! Det eneste jeg har gjort er å lure de signal-neon-gule (og oransje) t-skjortene fra tiden på sjøen i søpla uten at han har merket det engang... ;-) Jeg kan forresten absolutt skjønne ønsket og behovet som endel damer har mht å 'overstyre' menn på klesfronten;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ;-) Jeg kan forresten absolutt skjønne ønsket og behovet som endel damer har mht å 'overstyre' menn på klesfronten;-) *Hehe* Samme hvor langt bak i skapet hans jeg stapper de t-skjortene jeg ikke heeeeelt ser stasen i lenger (mulig det var litt stas i dem da de var nye for 10 år siden...) så er de han finner og bruker! I alle fall rett som det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ''Det gjør forøvrig mannen min også *hehe*'' LOL, der har jeg nok en atypisk mann, for han er ekstremt "particular" mht antrekk;-) Mannen min tar alltid det som ligger øverst i skapet, så innimellom må jeg snu bunken ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ENIG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mannen min tar alltid det som ligger øverst i skapet, så innimellom må jeg snu bunken ;-)) hvorfor må du snu bunken egentlig? Er det noe galt i å ta det som ligger øverst? nysgjerrig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 *Hehe* Samme hvor langt bak i skapet hans jeg stapper de t-skjortene jeg ikke heeeeelt ser stasen i lenger (mulig det var litt stas i dem da de var nye for 10 år siden...) så er de han finner og bruker! I alle fall rett som det er. helt utrolig at dere kan legge dere oppi hva han kler seg i. det er jo å behandle sin partner som et barn! Finner de seg virkelig i det??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hvorfor må du snu bunken egentlig? Er det noe galt i å ta det som ligger øverst? nysgjerrig! Jeg blir jo drittlei av å se han i de samme klærne hele tiden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg blir jo drittlei av å se han i de samme klærne hele tiden! aha, ja det må være grusomt for deg:D klart han må finne seg i det da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det spiller absolutt ingen rolle hva jeg mener eller hvordan jeg snakker. Bunad er TEIT, synes en av mine. Ikke så lett påvirkbar.... mvh Jeg liker meningen til ditt barn ) Snedig at alle skal være så urbane og minimalistiske - men _bunad_ skal dem ha! Forstå det den som kan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 aha, ja det må være grusomt for deg:D klart han må finne seg i det da:) Ja, det går rett og slett ut over nattesøvnen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 helt utrolig at dere kan legge dere oppi hva han kler seg i. det er jo å behandle sin partner som et barn! Finner de seg virkelig i det??? Pøh, de merker jo ikke engang at vi fikser og steller i klesskapet, så ingen fare ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pøh, de merker jo ikke engang at vi fikser og steller i klesskapet, så ingen fare ;-) Nei ... men det er jo på grensen til å være sykelig da ... og ikke minst respektløst. Hadde jeg hatt venninner som holdt på på den måten, ville jeg nesten vurdert å ta avstand fra dem. Men heldigvis omgås jeg ikke slike folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 helt utrolig at dere kan legge dere oppi hva han kler seg i. det er jo å behandle sin partner som et barn! Finner de seg virkelig i det??? *Ler* Nå understreket jeg for morsan (var det ikke hun?) at det dreide seg om til selskap når han selv spurte hva han skulle ha på seg! Hva han går i til daglig gir jeg totalt blanke i! Dessuten har han kjøpt seg ny arbeidsbukse og den sitter som støpt over baken så han får, om mulig, enda deiligere rumpe i den så den er jeg storfornøyd med! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei ... men det er jo på grensen til å være sykelig da ... og ikke minst respektløst. Hadde jeg hatt venninner som holdt på på den måten, ville jeg nesten vurdert å ta avstand fra dem. Men heldigvis omgås jeg ikke slike folk. Jeg gikk faktisk gjennom klesskapene til min kjære i fjor og ryddet og kastet med hard hånd, men da spurte jeg først! Han hadde nemlig en god del tøy som med fordel kunne kastes... Noe av det var rett og slett utslitt, annet hadde gått av moten for så lenge siden at det nok sto i fare for å bli moderne på nytt. I den grad mintgrønne akrylgenseren står i fare for akkurat det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg gikk faktisk gjennom klesskapene til min kjære i fjor og ryddet og kastet med hard hånd, men da spurte jeg først! Han hadde nemlig en god del tøy som med fordel kunne kastes... Noe av det var rett og slett utslitt, annet hadde gått av moten for så lenge siden at det nok sto i fare for å bli moderne på nytt. I den grad mintgrønne akrylgenseren står i fare for akkurat det... *fnis* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.