Gå til innhold

Passering i autopassfeltet uten brikke

Anbefalte innlegg

Gjest diesel hansen
Skrevet

Jeg kjørte i går til Strømstad, men hadde glemt å henge opp bombrikken da jeg passerte bomstasjonene på grensen.

Hva skjer med meg nå? Blir jeg bøtelagt, blir jeg fakturert den ene passeringen, eller fjerner man et klipp på brikken min(som jeg hadde glemt å henge opp)?

Noen som vet?

Skrevet

Jeg hadde klippekort den gangen jeg jobbet i Oslo, det hendte at brikken ikke ble registrert når jeg passerte, det lyste orange. Det var aldri noe problem, jeg gjorde ikke noe med det og fikk aldri bot.

Du er tatt bilde av og de vil helt sikkert sjekke opp mot sine systemer og se at du har brikke og trekke deg for et klipp.

Gjest diesel hansen
Skrevet

Jeg hadde klippekort den gangen jeg jobbet i Oslo, det hendte at brikken ikke ble registrert når jeg passerte, det lyste orange. Det var aldri noe problem, jeg gjorde ikke noe med det og fikk aldri bot.

Du er tatt bilde av og de vil helt sikkert sjekke opp mot sine systemer og se at du har brikke og trekke deg for et klipp.

Oki, får avvente enn så lenge. Det lyste forresten ikke på noen av symbolene...?

Skrevet

Oki, får avvente enn så lenge. Det lyste forresten ikke på noen av symbolene...?

Tror ikke det gjør det lenger, de har jo endret dette i og med at det ikke er kontantbetaling lenger, eller er det, det de du passerer?

Jeg hadde ikke gjort noe mer ut av dette, så lenge jeg har brikke.

AneM1365380603
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å ringe og forklare situasjonen. Jeg ville ikke tatt sjansen på at jeg ikke var registrert.

Skrevet

Ring bompengeselskapet!

Jeg har også brikke, og kjører gjennom bomringen i Moss hver dag. I dag fikk jeg bot i posten på over 300,-, for ikke-registrert passering den 2. februar. Jeg kan ikke si jeg har sett noe signal om ulovlig passering.

Det sure er i følge skrivet at jeg har rett til å klage, men må betale boten for så eventuelt å få den refundert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...