Gå til innhold

Kjempebegrensning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artikkelen i linken handler om at man hogger ned skogen rundt en naturiststrand for å få bukt med uønsket sexaktivitet i buskene. Samtidig begrenses den perioden det er tillatt med nakenbading:

''Kommunen og de to foreningene som er involvert i dugnaden har kommet til enighet om også å innskrenke perioden for nakenbading. Fra nå av er det bare lov å bade naken fra 1.mai til 15.september.''

Litt av en begrensning, du! Vi snakker tross alt om _Norge_, og ikke Hellas.... Skulle tro bading med eller uten klær før 1. mai eller etter 15. september for de fleste av oss begrenser seg selv;-)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=519043

Skrevet

Jeg likte denne uttalelsen:

''Nå legger vi vegetasjonen flat, slik at vi får gjennomsiktige forhold her''

Skrevet

Hehe, men det kan jo være de har stamp-boblebad eller oppvarmet sømmebasseng også da :) Jeg kommer meg ut i vannet rundt midten av juni kanskje? Tempen må hels være godt over 20grader.....og det med bikini på, takk ;)

Skrevet

Hehe, men det kan jo være de har stamp-boblebad eller oppvarmet sømmebasseng også da :) Jeg kommer meg ut i vannet rundt midten av juni kanskje? Tempen må hels være godt over 20grader.....og det med bikini på, takk ;)

Jeg er ikke kjent i omrpdet, men det så ut som en helt vanlig strand, uten noen spesielle badefasiliteter.

Ellers enig med deg - helst over 20 grader og ihvertfall med badetøy på! :-)

Jeg har aldri badet utendørs i Norge mellom 15. september og 1. mai!

Gjest Elextra
Skrevet

I den grad man bader utenfor nevnte tidsrom begrenser vel i hvertfall oppholdstiden og aktivitene i vannet seg :)

Skrevet

I den grad man bader utenfor nevnte tidsrom begrenser vel i hvertfall oppholdstiden og aktivitene i vannet seg :)

Det skulle en tro!

Pluss at problemet med "shrinkage" dertil reduserer aktivitetsnivået _på land_? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...