morsan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Artikkelen i linken handler om at man hogger ned skogen rundt en naturiststrand for å få bukt med uønsket sexaktivitet i buskene. Samtidig begrenses den perioden det er tillatt med nakenbading: ''Kommunen og de to foreningene som er involvert i dugnaden har kommet til enighet om også å innskrenke perioden for nakenbading. Fra nå av er det bare lov å bade naken fra 1.mai til 15.september.'' Litt av en begrensning, du! Vi snakker tross alt om _Norge_, og ikke Hellas.... Skulle tro bading med eller uten klær før 1. mai eller etter 15. september for de fleste av oss begrenser seg selv;-) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=519043 0 Siter
laban Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg likte denne uttalelsen: ''Nå legger vi vegetasjonen flat, slik at vi får gjennomsiktige forhold her'' 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Hehe, men det kan jo være de har stamp-boblebad eller oppvarmet sømmebasseng også da Jeg kommer meg ut i vannet rundt midten av juni kanskje? Tempen må hels være godt over 20grader.....og det med bikini på, takk 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Hehe, men det kan jo være de har stamp-boblebad eller oppvarmet sømmebasseng også da Jeg kommer meg ut i vannet rundt midten av juni kanskje? Tempen må hels være godt over 20grader.....og det med bikini på, takk Jeg er ikke kjent i omrpdet, men det så ut som en helt vanlig strand, uten noen spesielle badefasiliteter. Ellers enig med deg - helst over 20 grader og ihvertfall med badetøy på! :-) Jeg har aldri badet utendørs i Norge mellom 15. september og 1. mai! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 I den grad man bader utenfor nevnte tidsrom begrenser vel i hvertfall oppholdstiden og aktivitene i vannet seg 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 I den grad man bader utenfor nevnte tidsrom begrenser vel i hvertfall oppholdstiden og aktivitene i vannet seg Det skulle en tro! Pluss at problemet med "shrinkage" dertil reduserer aktivitetsnivået _på land_? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.