Gjest jeg som gruet meg sånn til mandeloperasjon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei:) Jeg skrev her for ca tre uker siden og jamret meg fordi jeg gruet meg sånn til min datter på 3,5 år skulle ta mandlene og polyppene. MEN det gikk så bra! Gråt en skvett da jeg måtte gå fra henne etter at narkosen var satt og var urolig da jeg ventet på å se henne igjen, men legene var så beroligende. Dagene etter fikk hun smertestillende og jeg kan telle på èn hånd de gangene hun klagde over smerter. Legen kunne fortelle at mandlene var STORE og at hun nok har lidd under å ha dem. Nå, for første gang, sover hun HELE NATTA og det er helt fantastisk! Før hørte jeg snorking og surklelyder fra rommet hennes, nå hører jeg ingenting! Må ta på henne for å sjekke at hun virkelig puster:) Måtte bare dele det med dere også) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så godt å høre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så bra! sånn hadde vi det også da datteren ble operert like før hun fylte 5 - en ny hverdag for henne og oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.