Gjest togli Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har merket meg togli, dipolomaten, ja *S* Må være deilig å ha en slik tålmodighet og positivt menneskesyn, kanskje særlig for de rundt deg . Joda, jeg er nok født positiv (stort sett;-)). Jeg er genuint nysgjerrig på andre mennesker og grubler mer på hvorfor folk mener ditten og datten og hvorfor de har blitt som de har blitt, enn å la meg irritere. Eller dvs...enkelte ting kan få meg til å se rødt, men jeg forsøker å beherske meg. Skjønner at vi har for ulike bakgrunn til at det går an å bli helt enige osv. Jeg er nok en liten filosof ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Joda, jeg er nok født positiv (stort sett;-)). Jeg er genuint nysgjerrig på andre mennesker og grubler mer på hvorfor folk mener ditten og datten og hvorfor de har blitt som de har blitt, enn å la meg irritere. Eller dvs...enkelte ting kan få meg til å se rødt, men jeg forsøker å beherske meg. Skjønner at vi har for ulike bakgrunn til at det går an å bli helt enige osv. Jeg er nok en liten filosof ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.