Åsemor Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=axwMxUBL_ws 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Herrejemini!!! Følgende tanker melder seg: 1. Hvorfor har de i det hele tatt seter inne på togene - de burde jo strengt tatt bare hatt åpen gulvplass! 2. Med så mange folk ansatt for å dytte folk på toget antar jeg at landet ikke har nevneverdig arbeidsløshet! 3. Kunne man ikke spandert på noen flere togsett og heller lært opp "pusherne" til å kjøre tog?? 4. Jammen glad det ikke er slik her! :-D 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Herrejemini!!! Følgende tanker melder seg: 1. Hvorfor har de i det hele tatt seter inne på togene - de burde jo strengt tatt bare hatt åpen gulvplass! 2. Med så mange folk ansatt for å dytte folk på toget antar jeg at landet ikke har nevneverdig arbeidsløshet! 3. Kunne man ikke spandert på noen flere togsett og heller lært opp "pusherne" til å kjøre tog?? 4. Jammen glad det ikke er slik her! :-D Signerer! *sjokkert* ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg lurer på hvordan man kommer seg av på riktig stopp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.