Gjest mammamiaaa Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde med babyen min til legen en dag, hun er ca. 3 uker gammel, men slapp å betale. Er det noen som vet når man må begynne å betale for små barn hos lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror det er ved fylte 12 år. Det var en annen aldersgrense før (cirka 8?), men så ble det forlenget. Jeg rakk å betale én gang for legebesøk for sønnen min før han atter ble gratispasient for noen år: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er 12 år som morsan sier. ) Tidligere var det tom 7 år, men det ble endret akkurat da poden vår var 7. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Barn hos lege er gratis til de er fyllt 12 år:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når barna er 12 år må man begynne å betale for dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.