Gå til innhold

Doring - hvor får jeg det? Ikke babybjørn..

Spirello

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe doring til lillegutt, for det er skummelt å sitte på do. Vil ikke vende han til potte, men å bruke do fra starten av.. Nå som våren kommer skal vi prøve å kutte ut bleiebruken. Men hvor får jeg doring som ikke koster 400,- kr? Bare sett Babybjørn, og synes den er for dyr. Hva har dere brukt, og hvor får jeg kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde noe som liknet på denne her (bla litt ned - den er avbildet rosa, men under Mer info står det at den finnes i andre farger også):

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Stelletilbehor

Vår var hvit og helt enkel, og den kostet en bagatell. Begge ungene lærte å gå på do med den. Men den ble kjøpt for 15 år siden, så det er vel ikke til all verdens nytte. Men det finnes i hvert fall enklere produkter enn den du nevner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Vi hadde noe som liknet på denne her (bla litt ned - den er avbildet rosa, men under Mer info står det at den finnes i andre farger også):

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Stelletilbehor

Vår var hvit og helt enkel, og den kostet en bagatell. Begge ungene lærte å gå på do med den. Men den ble kjøpt for 15 år siden, så det er vel ikke til all verdens nytte. Men det finnes i hvert fall enklere produkter enn den du nevner!

Noe slikt har vi også, kjøpt for et par år siden til (nå) fireåringen. Vår er av merket Nuk og er kjøpt i en barneutstyrsforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte en billig en, men den satt så dårlig på doen at ungene nektet å bruke den så vi endte opp med å kjøpe en BabyBjørn-ring alikevel. Og den var myyyye bedre både i materiale, passform til stumpen og passform til doskåla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...