Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter.. Med fare for å creepe deg ut, må jeg tilstå at dette minner mer om en besettelse enn avsky, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror han liiiiiker det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Du har for lengst gått fra meningsytrer til stalker når det gjelder Mary Poppins. Ganske stusselig igrunn. Men alle har forskjellige ting de tenner på, og dette er åpenbart hva som får deg igang. Ha ha, har du hørt sånt vås :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 ''så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.'' Øh? He he. Rull inn kuken og konsentrer deg om å herpe mindre alvorlige tråder. Her er det faktisk noen som ber om et ordentlig råd. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Ha ha, har du hørt sånt vås :-) Jeg tror ikke du klarer å la være. 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Ha ha, har du hørt sånt vås :-) http://images.jupiterimages.com/common/detail/51/17/22851751.jpg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Enig, fortsetter han slik er det like før han får en ny hvit skjorte med alt for lange ermer! De brukes altfor sjelden, de skjortene der. ;o) 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Med fare for å creepe deg ut, må jeg tilstå at dette minner mer om en besettelse enn avsky, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror han liiiiiker det. Besettelse, he he, ja jøss! Prøv heller det andre ordet :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 http://images.jupiterimages.com/common/detail/51/17/22851751.jpg LOL Googlet du Jølsen, og så kom dette bildet opp? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Besettelse, he he, ja jøss! Prøv heller det andre ordet :-) Fetisj? OK, da. 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 LOL Googlet du Jølsen, og så kom dette bildet opp? Jepp. Første treff! ;-) Jølsen er vel kjent i cyberspace:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Mail eller kort høres veldig fint ut. Det er slike ting som hjelper, og viser at noen bryr seg uten at de "overkjører" en. Skriv det som du skrev her. Det viktigste er som andre sa, ikke ordlyden, men at du skriver at du bryr deg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 LOL Googlet du Jølsen, og så kom dette bildet opp? Oi oi oi, dette ble sterk kost altså :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Med fare for å creepe deg ut, må jeg tilstå at dette minner mer om en besettelse enn avsky, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror han liiiiiker det. Hehe det tviler jeg på. Med tanke på hvor mye stygt han har prestert å lire av seg om meg her inne så har jeg vanskeligheter for å tro at det er noe annet enn ren avsky. Ikke skjønner jeg hva jeg har sagt eller gjort mot han men.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Uff da,det har jeg ikke fått med meg,det var stygt gjort! Du har virkelig ikke klart å unngå Jølsens gjentakeden spydige, ekle, svadasvar her inne??? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter.. Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg er litt usikker. Siden dere ikke kjenner hverandre veldig godt. Å være deprimert er litt "stigmatiserende", ikke noe man skryter av liksom, var det meg ville jeg nok tenkt - å nei, vet HUN om dette også!?! Og lurt på hvor mange fler som visste om min stusselige tilstand. Men det er _meg_ i et tenkt tilfelle, en annen ville kanskje tatt det positivt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-) Det tror jeg også, at "han" er jente. Som prøver han å skrive som en mann. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Jeg er litt usikker. Siden dere ikke kjenner hverandre veldig godt. Å være deprimert er litt "stigmatiserende", ikke noe man skryter av liksom, var det meg ville jeg nok tenkt - å nei, vet HUN om dette også!?! Og lurt på hvor mange fler som visste om min stusselige tilstand. Men det er _meg_ i et tenkt tilfelle, en annen ville kanskje tatt det positivt. Jeg har vært inne på tanken på det jeg også. Men hun er en veldig åpen person og har vært åpen om sin depresjon til de fleste så sånn sett tror jeg ikke det gjør noe om jeg sender henne et brev 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1208800972' post='3856978] Mail eller kort høres veldig fint ut. Det er slike ting som hjelper, og viser at noen bryr seg uten at de "overkjører" en. Skriv det som du skrev her. Det viktigste er som andre sa, ikke ordlyden, men at du skriver at du bryr deg. Takk for svar Ja jeg vil ikke overkjøre henne derfor tenkte jeg at det holdt et brev eller et kort :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.