Gå til innhold

hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter..

Med fare for å creepe deg ut, må jeg tilstå at dette minner mer om en besettelse enn avsky, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror han liiiiiker det.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• Mary Poppins

12

• Mrs. Wallace

9

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har for lengst gått fra meningsytrer til stalker når det gjelder Mary Poppins. Ganske stusselig igrunn. Men alle har forskjellige ting de tenner på, og dette er åpenbart hva som får deg igang.

Ha ha, har du hørt sånt vås :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

''så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.''

Øh? He he.

Rull inn kuken og konsentrer deg om å herpe mindre alvorlige tråder. Her er det faktisk noen som ber om et ordentlig råd.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ha ha, har du hørt sånt vås :-)

Jeg tror ikke du klarer å la være.

Mrs. Wallace
Skrevet

Enig, fortsetter han slik er det like før han får en ny hvit skjorte med alt for lange ermer!

De brukes altfor sjelden, de skjortene der. ;o)

Skrevet

Med fare for å creepe deg ut, må jeg tilstå at dette minner mer om en besettelse enn avsky, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror han liiiiiker det.

Besettelse, he he, ja jøss! Prøv heller det andre ordet :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Besettelse, he he, ja jøss! Prøv heller det andre ordet :-)

Fetisj? OK, da.

Skrevet

LOL

Googlet du Jølsen, og så kom dette bildet opp?

Jepp. Første treff! ;-) Jølsen er vel kjent i cyberspace:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Mail eller kort høres veldig fint ut. Det er slike ting som hjelper, og viser at noen bryr seg uten at de "overkjører" en.

Skriv det som du skrev her. Det viktigste er som andre sa, ikke ordlyden, men at du skriver at du bryr deg.

Skrevet

LOL

Googlet du Jølsen, og så kom dette bildet opp?

Oi oi oi, dette ble sterk kost altså :-)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe det tviler jeg på. Med tanke på hvor mye stygt han har prestert å lire av seg om meg her inne så har jeg vanskeligheter for å tro at det er noe annet enn ren avsky. Ikke skjønner jeg hva jeg har sagt eller gjort mot han men..

Skrevet

Uff da,det har jeg ikke fått med meg,det var stygt gjort!

Du har virkelig ikke klart å unngå Jølsens gjentakeden spydige, ekle, svadasvar her inne???

Gjest minnah
Skrevet

Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter..

Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Jeg er litt usikker. Siden dere ikke kjenner hverandre veldig godt. Å være deprimert er litt "stigmatiserende", ikke noe man skryter av liksom, var det meg ville jeg nok tenkt - å nei, vet HUN om dette også!?! Og lurt på hvor mange fler som visste om min stusselige tilstand.

Men det er _meg_ i et tenkt tilfelle, en annen ville kanskje tatt det positivt.

AneM1365380603
Skrevet

Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-)

Det tror jeg også, at "han" er jente. Som prøver han å skrive som en mann.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er litt usikker. Siden dere ikke kjenner hverandre veldig godt. Å være deprimert er litt "stigmatiserende", ikke noe man skryter av liksom, var det meg ville jeg nok tenkt - å nei, vet HUN om dette også!?! Og lurt på hvor mange fler som visste om min stusselige tilstand.

Men det er _meg_ i et tenkt tilfelle, en annen ville kanskje tatt det positivt.

Jeg har vært inne på tanken på det jeg også. Men hun er en veldig åpen person og har vært åpen om sin depresjon til de fleste så sånn sett tror jeg ikke det gjør noe om jeg sender henne et brev :)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1208800972' post='3856978]

Mail eller kort høres veldig fint ut. Det er slike ting som hjelper, og viser at noen bryr seg uten at de "overkjører" en.

Skriv det som du skrev her. Det viktigste er som andre sa, ikke ordlyden, men at du skriver at du bryr deg.

Takk for svar :) Ja jeg vil ikke overkjøre henne derfor tenkte jeg at det holdt et brev eller et kort :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...