Gå til innhold

hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-)

Tror du det? Hmm det har jeg faktisk ikke tenkt over.. men ja kanskje det ja..

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• Mary Poppins

12

• Mrs. Wallace

9

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Ja, jeg synes absolutt at det er fint om du sender henne et kort eller brev med noen ord.

Skriv noe ala det du sier her, at hun alltid er så positiv og hjelpsom, og at du håper at hun klarer å ta imot andres hjelp og støtte nå som hun trenger den. At du tenker på henne og ønsker henne alt det beste.

Egentlig er det ikke så skrekkelig viktig med ordlyden, så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.

Takk for svar :-) Nå hjalp du meg med litt tips til hva jeg skal skrive så nå skal jeg gjøre alvor av dette :) Trenger jo ikke være lange brevet :)

Mary Poppins
Skrevet

Koselig :) Skriv det du forteller om henne her, at hun alltid er så god og snill mot deg og at du tenker på henne. Du kan kanskje samtidig nevne et treff dere har hatt som var morsomt? Kanskje det også er til hjelp at dere (flere venninner) stikker innom henne en tur, sånn bare på døren med en blomst?

Takk for svar :) Jeg tenkte på det med å gi henne en blomst, men så er jeg litt redd det blir litt "over-the-top" siden vi ikke er såååå gode venner. Altså vi har kjent hverandre i maange år men er i to forskjellige venninnegjenger som av og til er litt sammen også. Hun kjenner også mamma ganske godt, så mamma foreslo at vi kunne be henne bort på middag, altså meg mamma og henne, men hun har jo egen familie som tar godt vare på henne så jeg tenkte det kanskje ble litt rart..

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har vært inne på tanken på det jeg også. Men hun er en veldig åpen person og har vært åpen om sin depresjon til de fleste så sånn sett tror jeg ikke det gjør noe om jeg sender henne et brev :)

Ja, hvis hun har vært åpen først, så blir det noe annet! Da ville jeg sendt mail, helt klart.

Mary Poppins
Skrevet

Det kan jo være oppmuntrende,og det er jo fint gjort...du kan jo skrive at du tenker på henne og håper at det vil gå bedre snart : )

Takk for svar :-) Tror jeg skal gjøre alvor av dette :)

Gjest minnah
Skrevet

Tror du det? Hmm det har jeg faktisk ikke tenkt over.. men ja kanskje det ja..

Mener å huske at det ble avslørt at Jølsen og "en liten kattepus" var samme person, og sistenevnte lå jo flat etter SDD. Men klart, noen kjører jo andre fila også, men hvor prippen kan en homo være, lissom?? ;-) Nei, jeg stemmer for jente.

Skrevet

Det verste er at jeg tror Jølsen er jente. Så - misunnelig, er nok ordet ;-)

Tror du det? Jeg har også tenkt på hva slags kjønn Jølsen er, men jeg har fått for meg at det er en mann....

Skrevet

Takk for svar :) Jeg tenkte på det med å gi henne en blomst, men så er jeg litt redd det blir litt "over-the-top" siden vi ikke er såååå gode venner. Altså vi har kjent hverandre i maange år men er i to forskjellige venninnegjenger som av og til er litt sammen også. Hun kjenner også mamma ganske godt, så mamma foreslo at vi kunne be henne bort på middag, altså meg mamma og henne, men hun har jo egen familie som tar godt vare på henne så jeg tenkte det kanskje ble litt rart..

Hvis din mor vil be henne så er jo det bare koselig, men kanskje det blir "for mye" med middag i tilfelle hun får angstanfall eller er redd for angsten? Kaffe på terrassen er sikkert like bra for henne.

Du må føle på hva du synes er rett, og med noen ord på mail, så har dere kontakten i gang, så kan dere utvide dette kanskje etterhvert?

Skrevet

Du har virkelig ikke klart å unngå Jølsens gjentakeden spydige, ekle, svadasvar her inne???

Det er ikke alle som henger seg så jævlig opp i hva som skjer på internett vet du. Du får si det til mamman din, gjesp.

Skrevet

Øh.

Skrevet

Uff da.

Gjest D*lilith
Skrevet

Du har virkelig ikke klart å unngå Jølsens gjentakeden spydige, ekle, svadasvar her inne???

Jo,det har jeg klart å unngå : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er bra : )

Hun setter nok pris på det!

Skrevet

:-) Nå skal jeg på jobb, skal sitte ute på jobbterrassen med papirarbeidet i dag, skal sende deg mange gode tanker for en nydelig dag! Snakkes senere.

Gjest D*lilith
Skrevet

:-) Nå skal jeg på jobb, skal sitte ute på jobbterrassen med papirarbeidet i dag, skal sende deg mange gode tanker for en nydelig dag! Snakkes senere.

Takk for det : )

Ha en kjempefin dag du også!

Mary Poppins
Skrevet

Det er vel bare å ta en titt nedover denne tråden det så jeg regner jeg med at du skjønner hva vi mener.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er vel bare å ta en titt nedover denne tråden det så jeg regner jeg med at du skjønner hva vi mener.

Ja,jeg forstår hva dere mener og det er stygt gjort,forstår det ikke....hva som er vitsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...