Gå til innhold

Hvor fort får jeg briller?!?

Anbefalte innlegg

Gjest raskt og rimelig

Jeg har fått knust brillene mine (progressive) men skal reise på en lengre ferie om en uke.

Hvor raskt går det hvis jeg bestiller nye briller i morgen? Må ta ny synstest samtidig (pga de var nesten to år gamle). Vil det forresten gå på brilleforsikringen min hvis de ble knust?

Forresten lurer jeg også på hvor dere anbefaler å kjøpe briller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304613-hvor-fort-f%C3%A5r-jeg-briller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å få skikkelige glass med tilstrekkelig overflatebehandling tar det ofte 10 dager eller mer. Det er mulig det går ann å få tak i progressive glass raskere hos de billigste kjedene, men da er kvaliteten på glassene deretter og dette er sikkert ikke ønskelig da slike glass må være så korrekte og bra som mulig.Hvor skulle du? Er det mulig at du kan få tilsendt brillene dine dit du skal? Evt hvis du har en reservebrille til så lenge?

Når det gjelder forsikring går briller normalt på innbo- eller reiseforsikring hvis man har en som er tilstrekkelig dekkende.

Gjest raskt og rimelig

For å få skikkelige glass med tilstrekkelig overflatebehandling tar det ofte 10 dager eller mer. Det er mulig det går ann å få tak i progressive glass raskere hos de billigste kjedene, men da er kvaliteten på glassene deretter og dette er sikkert ikke ønskelig da slike glass må være så korrekte og bra som mulig.Hvor skulle du? Er det mulig at du kan få tilsendt brillene dine dit du skal? Evt hvis du har en reservebrille til så lenge?

Når det gjelder forsikring går briller normalt på innbo- eller reiseforsikring hvis man har en som er tilstrekkelig dekkende.

Jeg kjøpte disse på Brilleland - hører det til en av de rimelige kjedene som du ikke anbefaler? Jeg har ikke vært så veldig fornøyd på kvaliteten av disse brillene. Jeg må inn og få dem strammet hver uke omtrent for de er så løse.

Likevel, jeg tegnet en egen brillegaranti hos dem, og hvis de dekker brillene der (eller endel av dem) så lønner det seg vel å bestille nye samme sted??

Jeg kjøpte disse på Brilleland - hører det til en av de rimelige kjedene som du ikke anbefaler? Jeg har ikke vært så veldig fornøyd på kvaliteten av disse brillene. Jeg må inn og få dem strammet hver uke omtrent for de er så løse.

Likevel, jeg tegnet en egen brillegaranti hos dem, og hvis de dekker brillene der (eller endel av dem) så lønner det seg vel å bestille nye samme sted??

Ja, det er klart hvis du har en brilleforsikring hos dem, er det lurt å dra dit igjen. Men forsikringen gjelder enda?

Jeg ville i hvertfall vært sikker på at jeg fikk god glasskvalitet. I tillegg ville jeg forklart dem at jeg ikke har vært fornøyd med min nåværende brille mtp innfatningskvalitet slik at de kan finne noen til deg som er bedre da hvis du vil invistere i ny nå.

Er ikke så kjent med Brillelands produkter og leveringstid, så det er sikkert lurt å dra dit å høre først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...