Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer litt på hva andre driver med på fritiden. Hva er det som driver dere?

Har følelsen av å ha mistet meg selv litt i løpet av årene, at ingenting interesserer meg lenger. Ikke vet jeg hva jeg skal interessere meg for heller, alt føles litt tomt.

Så derfor er det interessant å høre hva andre gjør på, få noen tips.

Skrevet

Vel, jeg har en hobby, maler akvarell av og til. Tid og sted forsvinner :)

Ellers så er det barn til og fra idrett og slikt, og hagen som skal styles. Litt forsøk på å så blomster (som du kanskje så innlegg om) og venner, gå tur eller på fest eller bare skravlekvelder.

Skrevet

Jeg synger:-) Det er da jeg virkelig får litt "meg-tid" og det gir meg masse positiv energi...

Skrevet

Mne interesser, ja de har jo minket med årene..

Men akkurat nå er det hus og hage som opptar min tid.

Mye å gjøre etter vinteren...Men koser meg :0)

Ungene tar jo også endl tid, vi finner på masse å lage, tegne, male ovs. Så går vi mye ute i skogen, og nyter naturen.

Jeg har hunder, 3stk, de er vel min gamleste "hobby".

To rasehunder, så de skal kanskje stilles ut, og avles på med tiden.

Vi går dressur og konkuranser med den største hunden.

Moro :0) Det er en hobby som passer hele familien!

5 katter har vi også, så vi bruker endel tid på dyrene.

Tja, hva gjør jeg ellers..Hmm..Blir trening, og være sammen med venner. Også fester vi vel endel...He, he..

Min største hobby er Snaxy ;0)

Skrevet

Det høres ikke bra ut , at du ikke engang vet hva du kunne interessere deg for altså . Mitt forslag er at du begynner en eller anden form for trening slik at musklene kan få noe spenst , som så igjen kan føre til at du finner ut hva du kan interessere deg for . Selv trener jeg på treningsstudio , driver på med hester , håndarbeid og så leser jeg en masse .

Skrevet

Her går dagene stort sett med til kaffe drikking på terrassen med venner (iallefall nå i fine været), så finne på noe sprell med lillegutt når han har fri fra skole, spiller litt piano og gitar, følger med på noen serier på tv, og sist men ikke minst så går der en del tid til DOL. =)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg leser bøker, ser film, tegner, synger og engasjerer meg i frivillig arbeid.

Og så hender det jeg stikker innom dol. *flire*

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Jeg satt her, deprimert og lei før jul. Drømte om en hund, som ville trekke meg litt ut..

I romjula kom den første miniatyrhunden i hus. Kom inn i et strålende miljø, her i Rogaland, og vips så fikk vi en hund til.

Sosialt, gøy, fine turer i skog og mark, masse nye hundevenner, naboene ser oss, og ikke minst er hundene et fantastisk selskap:-)

Mer sosialt med hund enn barnevogn.

Skrevet

Vel, jeg har en hobby, maler akvarell av og til. Tid og sted forsvinner :)

Ellers så er det barn til og fra idrett og slikt, og hagen som skal styles. Litt forsøk på å så blomster (som du kanskje så innlegg om) og venner, gå tur eller på fest eller bare skravlekvelder.

JEg trodde du bare satt og tydet drømmer jeg!

Skrevet

Jeg satt her, deprimert og lei før jul. Drømte om en hund, som ville trekke meg litt ut..

I romjula kom den første miniatyrhunden i hus. Kom inn i et strålende miljø, her i Rogaland, og vips så fikk vi en hund til.

Sosialt, gøy, fine turer i skog og mark, masse nye hundevenner, naboene ser oss, og ikke minst er hundene et fantastisk selskap:-)

Mer sosialt med hund enn barnevogn.

Ehhh..Øh..''I romjula kom den første miniatyrhunden i hus. Kom inn i et strålende miljø, her i Rogaland, og vips så fikk vi en hund til.''

Hva er miniatyrhund, noe som står til pynt på peishylla eller?

''Mer sosialt med hund enn barnevogn.''

Tja...Med en vanlig/levende hund så er det det, ikkje så mye selskap i ei barnevogn vil eg tro. :-)

Skrevet

Spilte i orkester tidligere og savner det masse, men har ikke tid nå som jeg har barn. Klunker litt på mitt nyanskaffede piano i stedet :o) Ellers trener jeg og drar ut på ridetur så snart sjansen byr seg.

Gikk på dansekurs sammen med mannen før vi fikk barn, en hobby vi absolutt kommer til å ta opp igjen så snart jentene blir litt større.

Går forresten ofte på torsdagskonserten med Harmonien her i Bergen, det er en deilig avveksling fra hus & barn.

Skrevet

Musikk, musikk og musikk det har "alltid" vært min store lidenskap!

Dessuten så prøver eg så ofte som mulig (det blir desverre svært sjelden) å gå på konserter, kunstutstillinger, se _gode_ filmer (ikkje norske & amerikanske) og å lese/lytte til dikt.

Det siste "året" har sønnen min bodd hos meg, og da har førsteprioritet vært å skape ett godt, trivelig og trygt hjem for han her, bruker også endel tid på å hjelpe til med lekser o.l.

Dessuten prøver eg å bruke tid på hus og hage, men har minimalt med økonomiske ressurser.

Skrevet

Musikk, musikk og musikk det har "alltid" vært min store lidenskap!

Dessuten så prøver eg så ofte som mulig (det blir desverre svært sjelden) å gå på konserter, kunstutstillinger, se _gode_ filmer (ikkje norske & amerikanske) og å lese/lytte til dikt.

Det siste "året" har sønnen min bodd hos meg, og da har førsteprioritet vært å skape ett godt, trivelig og trygt hjem for han her, bruker også endel tid på å hjelpe til med lekser o.l.

Dessuten prøver eg å bruke tid på hus og hage, men har minimalt med økonomiske ressurser.

Siden du liker å se bra filmer (ikke norske og amerikanske) kan jeg anbefale deg en butikk på Grønland som selger alt mulig innen utenlandske DVD'er, CD'er og diverse litteratur.

Skrevet

JEg trodde du bare satt og tydet drømmer jeg!

Jah! Det glemte jeg å nevne :) Det skjer ikke så ofte, men artig å holde på med.

Skrevet

Dagene mine er fylt opp av gjøremål, så det hender jeg får lyst å rope: "Stooopp verden, stopp!!!" ;-)

Jeg jobber fullt, har tre barn, mann og hus med hage (stakkars hage ;)). Ettermiddagene/kveldene brukes til barna, møter her og der, planlegging av undervisning (er lærer), TV-titting, data og lesning av aviser (om jeg får tid..). Iblant treffer jeg også venner, men det skjer slett ikke hver uke...

Skrevet

Siden du liker å se bra filmer (ikke norske og amerikanske) kan jeg anbefale deg en butikk på Grønland som selger alt mulig innen utenlandske DVD'er, CD'er og diverse litteratur.

Takk for det, mener du Grønland i Oslo eller det andre Grønland?

Skrevet

Takk for det, mener du Grønland i Oslo eller det andre Grønland?

Grønland i Oslo. Masse DVD'er for de som liker annet enn den driten som ofte blir servert her til lands.

Gjest Jente31
Skrevet

Nå som det er vår ute, synes jeg det er riktig morsomt å holde på i hagen. Dessuten er det riktig deilig nå som jeg også klarer å nyte det.. så det er nok en av mine interesser. Jeg er veldig glad i blomster, og se at de kommer opp år for år, selv om det ser ganske så dødt ut etter vinteren :-)

Ellers er jeg også veldig glad i å fiske, særlig i sjøen.

Skrevet

Fotografering. :) Ut i skog og mark og oppdag naturen gjennom objektivet! Så går du hjem og viser frem bildene på flickr.com, f.eks. i den norske gruppa Bildekritikk, eller i grupper som har som tema det du har tatt bilde av (brosteinsgater, kystnatur, blå ting, planter, skilt, etc. etc.).

Skrevet

Det høres ikke bra ut , at du ikke engang vet hva du kunne interessere deg for altså . Mitt forslag er at du begynner en eller anden form for trening slik at musklene kan få noe spenst , som så igjen kan føre til at du finner ut hva du kan interessere deg for . Selv trener jeg på treningsstudio , driver på med hester , håndarbeid og så leser jeg en masse .

Hei, tusen takk for svar. Problemet er at jeg lett mister interessen for ting. Kan være gøy å drive med i begynnelsen, men så plutselig blir det meningsløst og driven er borte. Føler at det kanskje kan ha noe å gjøre med at jeg er så alene hele tiden. Har egentlig ingen venner og det savner jeg veldig.Hadde vert gøy å ha noen å dele det med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...