Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Har full jobb, hus og to barn, så har ikke nettopp fritidsproblemer :-). Når en har lite tid for seg selv er det lett å tenke på alt en har lyst til å gjøre, når en får litt tid, så blir kanskje ikke så mye realisert likevel.

Men den ekstra tiden jeg har går til lesing av bøker, formålsløs surfing (som nå), turer i skog og mark til fots og på ski (dels med barn, dels alene/med venninne), litt maling, lytting til musikk, .... det var det jeg kom på i farten. Men i grunn blir det ganske lite av alt dette.

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Ehhh..Øh..''I romjula kom den første miniatyrhunden i hus. Kom inn i et strålende miljø, her i Rogaland, og vips så fikk vi en hund til.''

Hva er miniatyrhund, noe som står til pynt på peishylla eller?

''Mer sosialt med hund enn barnevogn.''

Tja...Med en vanlig/levende hund så er det det, ikkje så mye selskap i ei barnevogn vil eg tro. :-)

En miniatyrhund er en sprell levende hund, under en viss størrelse:-)) F.eks liten puddel, Papillon m.fl.

Skrevet

Har ikke noen hobbyer egentlig - men prøver å få trent litt (løping) i rykk og napp. Er gald i å gå tur med familien i skogen - men det kalles vel ikke fritidsaktiviteter...?

Ellers er vi en del med i kirka - jeg er leder i søndagsskolen, og følger opp en del der.

Jobb, organisering av ungene og huset tar mesteparten av tida i uka. Skulle gjerne tatt meg tid til å synge i kor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...