Gjest Elextra Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har full jobb, hus og to barn, så har ikke nettopp fritidsproblemer :-). Når en har lite tid for seg selv er det lett å tenke på alt en har lyst til å gjøre, når en får litt tid, så blir kanskje ikke så mye realisert likevel. Men den ekstra tiden jeg har går til lesing av bøker, formålsløs surfing (som nå), turer i skog og mark til fots og på ski (dels med barn, dels alene/med venninne), litt maling, lytting til musikk, .... det var det jeg kom på i farten. Men i grunn blir det ganske lite av alt dette. 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Ehhh..Øh..''I romjula kom den første miniatyrhunden i hus. Kom inn i et strålende miljø, her i Rogaland, og vips så fikk vi en hund til.'' Hva er miniatyrhund, noe som står til pynt på peishylla eller? ''Mer sosialt med hund enn barnevogn.'' Tja...Med en vanlig/levende hund så er det det, ikkje så mye selskap i ei barnevogn vil eg tro. :-) En miniatyrhund er en sprell levende hund, under en viss størrelse:-)) F.eks liten puddel, Papillon m.fl. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har ikke noen hobbyer egentlig - men prøver å få trent litt (løping) i rykk og napp. Er gald i å gå tur med familien i skogen - men det kalles vel ikke fritidsaktiviteter...? Ellers er vi en del med i kirka - jeg er leder i søndagsskolen, og følger opp en del der. Jobb, organisering av ungene og huset tar mesteparten av tida i uka. Skulle gjerne tatt meg tid til å synge i kor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.