Gå til innhold

Noen som har hatt operasjon inni nesen?

Anbefalte innlegg

Gjest var det deg
Skrevet

Det var en her for en tid tilbake som skulle ha en neseoperasjon for å åpne nesen mer. Lurer bare på hvordan det gikk.

Jeg har selv hatt en slik operasjon og det ble ikke bedre. Lurer på om det vil kunne være sjans til at en ny operasjon hjelper.

Skrevet

Jeg kan ikke huske om jeg deltok i den tråden, men jeg venter og har ventet i et år nå, enda ikke hørt noe om når det skal skje. Jeg ringte dit da det var gått tre mndr, men da fikk jeg bare beskjed om at barn ble først prioritert.............. Jeg skal fjerne polypper, er det hva du har gjort? Ikke hjelp altså?

Gjest var det deg
Skrevet

Jeg kan ikke huske om jeg deltok i den tråden, men jeg venter og har ventet i et år nå, enda ikke hørt noe om når det skal skje. Jeg ringte dit da det var gått tre mndr, men da fikk jeg bare beskjed om at barn ble først prioritert.............. Jeg skal fjerne polypper, er det hva du har gjort? Ikke hjelp altså?

Nei jeg fjernet ikke polypper men videt ut neseborene og bihulene så det skulle bli mer plass. Vet at andre har hatt hjelp av dette, men for meg ble det dessverre ingen forskjell.

Skrevet

Nei jeg fjernet ikke polypper men videt ut neseborene og bihulene så det skulle bli mer plass. Vet at andre har hatt hjelp av dette, men for meg ble det dessverre ingen forskjell.

Det var jo synd at det ikke hjalp deg. Du har ikke skjevhet i neseveggen også da? Jeg har det, men de mente visst at det skulle holde å fjerne polypper, jaja, om jeg noen gang får den operasjonen i det hele tatt....

Skrevet

Moren min har hatt en slik operasjon og en kompis av meg har gjort det. Ingen av dem merket spesielt god bedring etterpå, desverre...

Jeg antar det er skjev neseskillevegg du snakker om? Moren min kunne ikke puste gjennom det ene neseboret. Nå klarer hun det litt bedre, men ubehaget etter operasjonen var verre enn det å leve med denne defekten ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...