Gå til innhold

Tar Lånekassen 145 kr i for-sen-betaling-gebyr?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Eller er det en annen grunn til at jeg nå i mai skal betale 145 kr mer enn jeg gjorde i februar, pga renteøkning eller noe?

Slikt kan jeg nada om, dessverre, men betalte den 15. februar, så de har ingenting å ilegge meg gebyr for.... Selv om jeg vet de opererer med egne satser antall dager før de kan purre, osv.

Skrevet

Hadde du fått purregebyr på regningen bør det være spesifisert, men jeg tror faktisk Lånekassen tar 250 eller 280 kr i purregebyr.

Jeg har ikke fulgt med på renteøkningene i Lånekassen, men det er jo sannsynlig at den også stiger siden renten ellers går opp.

Gjest minnah
Skrevet

Hadde du fått purregebyr på regningen bør det være spesifisert, men jeg tror faktisk Lånekassen tar 250 eller 280 kr i purregebyr.

Jeg har ikke fulgt med på renteøkningene i Lånekassen, men det er jo sannsynlig at den også stiger siden renten ellers går opp.

Jeg har avtalegiro, så det kommer ingenting i posten. Får ikke sjekket :-(

Skrevet

Da jeg hadde studielån var Lånekassen lynsnare - fikk gebyr på 250,- dagen etter forfall da jeg glemte en regning en gang... :o(

Skrevet

Ny rentesats fra 1. april, så det er sikkert derfor :o(

Gjest minnah
Skrevet

Da jeg hadde studielån var Lånekassen lynsnare - fikk gebyr på 250,- dagen etter forfall da jeg glemte en regning en gang... :o(

I know. Men jeg har ikke betalt etter forfall, har papirer på at betalingen skjedde på forfallsdatoen 15. februar. Men da er det sikkert renta.

Gjest minnah
Skrevet

Ny rentesats fra 1. april, så det er sikkert derfor :o(

Sikkert :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...