Gå til innhold

Hvilken bank bruker du? Og er du fornøyd? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å skifte bank. Har Fokus nå, og er passe fornøyd,egentlig. Men syns de virker dyre på renter osv...

Hva med Skandiabanken? Storebrand?

Beste banken?

Skrevet

Jeg har Skandiabanken og er svært fornøyd. Forstår ikke hvorfor jeg ikke byttet for lenge siden. Hadde sparebanken Nord-Norge før, og merker godt den store forandringen med null gebyrer nå i forhold til før. Hvis jeg om så kjøper en tyggis til 7 kr, betaler jeg ingen gebyr. Hærlig, anbefales. I tillegg får du svar på alt du lurer direkte via chat, veldig enkelt. Ikke slik som før da jeg sto i lange køer i banken eller tlf. Det er historie.

Skrevet

Jeg har Skandiabanken og er svært fornøyd. Forstår ikke hvorfor jeg ikke byttet for lenge siden. Hadde sparebanken Nord-Norge før, og merker godt den store forandringen med null gebyrer nå i forhold til før. Hvis jeg om så kjøper en tyggis til 7 kr, betaler jeg ingen gebyr. Hærlig, anbefales. I tillegg får du svar på alt du lurer direkte via chat, veldig enkelt. Ikke slik som før da jeg sto i lange køer i banken eller tlf. Det er historie.

Ok:-) Jeg tenker også på å bytte til Skandiabanken.Er de _kun_ online? Så bra du er fornøyd, og gebyrer er fristende å slippe.

Er bare veldig usikker på hvordan samarbeid fungerer om de kun er online, mht lån ++

Gjest Elextra
Skrevet

Har vanlig lønns- og brukskonto i Skandiabanken, og er veldig fornøyd med det. Fint at det ikke er noen gebyrer, og at alt er så greit å ordne over nett. Har hørt andre si at andre banker har bedre grensesnitt på nettbanken, men jeg kjenner foreløpig ikke andre, og liker Skandiabankens løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...