Kammilla Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg vurderer å skifte bank. Har Fokus nå, og er passe fornøyd,egentlig. Men syns de virker dyre på renter osv... Hva med Skandiabanken? Storebrand? Beste banken? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg har Skandiabanken og er svært fornøyd. Forstår ikke hvorfor jeg ikke byttet for lenge siden. Hadde sparebanken Nord-Norge før, og merker godt den store forandringen med null gebyrer nå i forhold til før. Hvis jeg om så kjøper en tyggis til 7 kr, betaler jeg ingen gebyr. Hærlig, anbefales. I tillegg får du svar på alt du lurer direkte via chat, veldig enkelt. Ikke slik som før da jeg sto i lange køer i banken eller tlf. Det er historie. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Vi har Nordea. Veldig fornøyde vi :0) 0 Siter
Kammilla Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Jeg har Skandiabanken og er svært fornøyd. Forstår ikke hvorfor jeg ikke byttet for lenge siden. Hadde sparebanken Nord-Norge før, og merker godt den store forandringen med null gebyrer nå i forhold til før. Hvis jeg om så kjøper en tyggis til 7 kr, betaler jeg ingen gebyr. Hærlig, anbefales. I tillegg får du svar på alt du lurer direkte via chat, veldig enkelt. Ikke slik som før da jeg sto i lange køer i banken eller tlf. Det er historie. Ok:-) Jeg tenker også på å bytte til Skandiabanken.Er de _kun_ online? Så bra du er fornøyd, og gebyrer er fristende å slippe. Er bare veldig usikker på hvordan samarbeid fungerer om de kun er online, mht lån ++ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har vanlig lønns- og brukskonto i Skandiabanken, og er veldig fornøyd med det. Fint at det ikke er noen gebyrer, og at alt er så greit å ordne over nett. Har hørt andre si at andre banker har bedre grensesnitt på nettbanken, men jeg kjenner foreløpig ikke andre, og liker Skandiabankens løsning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.