Gå til innhold

Feriepenger og rehabpenger

Gjest Noen som vet dette mon tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet dette mon tro?
Skrevet

I juni kommerjeg til å være 50 % i rehablitering, dvs jobber 50 %. I juni får jeg feriepenger opptjent fra i fjor, og jeg skal ha 1 uke ferie. Hva vil jeg evnt få utbetalt fra Nav. Ingenting, eller for de 3 ukene jeg ikke har ferie?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Når en mottar rehabiliteringspenger og skal til utlandet på ferie, bør du skrive en kort søknad til NAV om å kunne dra på ferie. For å kunne ha ytelsen også den uken du er på ferie, er det en fordel å legge ved en attest fra din lege. Her må det bekreftes at din ferie ikke forverrer eller forlenger ditt helseproblem, pluss at den ikke er til hinder for behandlingen du er under. Det er en STOR fordel å gjøre slik før ferien.. Så når du drar, kan du bare kose deg... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...