pekkaline Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har dere hørt den, og er den fin? Har lyst på noe nytt nå jeg. 0 Siter
GeirB Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Eg har (selvfølgelig) ikkje hørt den. Vennligst ikkje kjøp den, Norge har stort behov for rørleggere for tiden! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Eg har (selvfølgelig) ikkje hørt den. Vennligst ikkje kjøp den, Norge har stort behov for rørleggere for tiden! :-) Hehe, går det i stå med badet ditt? 0 Siter
Loralei Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Duetten med Willy Nelson- Lost Highway spilles på radioen stadig vekk... Den vil du nok like.. Tror vi har ganske lik smak når det gjelder musikk =) Sett på full guff på anlegget når den spilles, så bare legg deg godt til rette i solstolen og nyt den.. Helt fantastisk =)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Duetten med Willy Nelson- Lost Highway spilles på radioen stadig vekk... Den vil du nok like.. Tror vi har ganske lik smak når det gjelder musikk =) Sett på full guff på anlegget når den spilles, så bare legg deg godt til rette i solstolen og nyt den.. Helt fantastisk =)) All right Får høre radio når jeg kjører bil da. Vi har så dårlig dekning på radio her hjemme. Ja vi deler nok smak, artig det pssst meldinger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.