fru Burlefot Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Vi skal pusse opp badet i den nye leiligheten vår, men vurderer å velge noe annet enn fliser på gulvet. Vi vil gjerne ha fliser på veggen i dusjsonen (kanskje på alle veggene), men på gulvet kunne vi tenke oss noe mykere. Blir det pent? Blir overgangen mellom gulv og vegg seende merkelig ut hvis man ikke velger fliser begge steder? Alle generelle innspill er velkomne, gjerne også konkrete forslag til produkter til gulv og vegg. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Dere kan jo ha fliser på veggene og belegg på gulvet, det går helt fint det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Det er jo ganske mange som har gulvbelegg à la vinyl på gulvet og fliser på veggene. Det er antakelig også langt billigere, men jeg synes fliser er penere og ser mer skikkelig ut. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Gulvbelegg går jo fint det uansett hva du velger til veggen. Gulbelegg kommer det faktisk mere og mere av, også i stuer og soverom. Jeg har sett det på oppussingsprogram på tv. 0 Siter
Gjest oaoahai Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Alle skal ha fliser for tia virker det som, men det er mer styr å ha det, f.eks. blir de fort "stygge" og må pusses og gnukkes så de skinner, og fugene blir stygge etter en tid. Det finnes mange fine vegg- og gulvbelegg, og det krever mindre vedlikehold etter min mening. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Ja, fliser er jo fint både på vegg og gulv, men det er også det som gir størst fare for lekkasje. Hva med å velge en våtromsvegg? Den "rulles" rundt på veggen og skjøtes kun på et sted. Finnes i flere duse farger og det sies at våtromsveggen er det sikreste som er å få til bad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.