Gjest prust Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er det den store "Gjenoppta Tråder fra april 2008"-dagen idag? :-)) Det var visst jeg som begynte i går kveld - da jeg søkte på ordet "prinsessekake" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var visst jeg som begynte i går kveld - da jeg søkte på ordet "prinsessekake" :-) Ja, det var den tråden jeg så først. Pussig. Det morsomste er når noen svarer på typiske babyspørsmål, f.eks. amming, veldig lenge etter. Ser liksom for meg at moren til en på 14 mnd får opp råd om kolikk og raping under "Svar til meg"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, det var den tråden jeg så først. Pussig. Det morsomste er når noen svarer på typiske babyspørsmål, f.eks. amming, veldig lenge etter. Ser liksom for meg at moren til en på 14 mnd får opp råd om kolikk og raping under "Svar til meg"... *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er det den store "Gjenoppta Tråder fra april 2008"-dagen idag? :-)) hehehehehe, jeg bare svarte på en tråd jeg.... hvem ser på årstall....... :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det høres litt teit ut, men vi har det motsatte "problem". Vi har prøvd å begrense dette med antallet i bursdager, men likevel blir gutten vår invitert overalt og til alle. Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg tatt det opp med de andre foreldrene. Hadde en av kameratene til min sønn aldri vært i bursdag skulle vi jammen invitert ham. Du sier at han har kamerater som ikke går på samme klassetrinn. Dette kan være nok til at han faller igjennom. Etterhvert inviterer man de man er meste sammen med. (men det trodde jeg begynnte etter at 10 års dagene var over.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei. Jeg har ingen gode råd, ville bare si at han ikke er alene, om det er noen trøst.. Jenta vår inviterer alltid hele klassen til bursdag, som regle dukker de fleste opp. Når jentene i klassen har bursdag blir hun aldri bedt tilbake... og hun tar det ille opp. Hun er så direkte at hun spør alltid de det gjelder hvorfor det er slik, og det er synd, for disse snipete jentene har alltid utrivelige svar å slenge til henne.... Snakk med foreldrene, det skal ikke være sånn. Blir lei meg her jeg sitter:o( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna72 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det høres litt teit ut, men vi har det motsatte "problem". Vi har prøvd å begrense dette med antallet i bursdager, men likevel blir gutten vår invitert overalt og til alle. Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg tatt det opp med de andre foreldrene. Hadde en av kameratene til min sønn aldri vært i bursdag skulle vi jammen invitert ham. Du sier at han har kamerater som ikke går på samme klassetrinn. Dette kan være nok til at han faller igjennom. Etterhvert inviterer man de man er meste sammen med. (men det trodde jeg begynnte etter at 10 års dagene var over.. Flere som svarer på gamle tråder her i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Flere som svarer på gamle tråder her i dag? Ojsann...;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.