Gå til innhold

Får sjelden komme i gebursdag

Gjest arndsa

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Er det den store "Gjenoppta Tråder fra april 2008"-dagen idag?

:-))

Det var visst jeg som begynte i går kveld - da jeg søkte på ordet "prinsessekake" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

6

• laban

5

• bustebeisa

5

• pekkaline

4

Det var visst jeg som begynte i går kveld - da jeg søkte på ordet "prinsessekake" :-)

Ja, det var den tråden jeg så først. Pussig.

Det morsomste er når noen svarer på typiske babyspørsmål, f.eks. amming, veldig lenge etter. Ser liksom for meg at moren til en på 14 mnd får opp råd om kolikk og raping under "Svar til meg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var den tråden jeg så først. Pussig.

Det morsomste er når noen svarer på typiske babyspørsmål, f.eks. amming, veldig lenge etter. Ser liksom for meg at moren til en på 14 mnd får opp råd om kolikk og raping under "Svar til meg"...

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den store "Gjenoppta Tråder fra april 2008"-dagen idag?

:-))

hehehehehe, jeg bare svarte på en tråd jeg.... hvem ser på årstall....... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Det høres litt teit ut, men vi har det motsatte "problem". Vi har prøvd å begrense dette med antallet i bursdager, men likevel blir gutten vår invitert overalt og til alle.

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg tatt det opp med de andre foreldrene. Hadde en av kameratene til min sønn aldri vært i bursdag skulle vi jammen invitert ham.

Du sier at han har kamerater som ikke går på samme klassetrinn. Dette kan være nok til at han faller igjennom. Etterhvert inviterer man de man er meste sammen med. (men det trodde jeg begynnte etter at 10 års dagene var over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Hei. Jeg har ingen gode råd, ville bare si at han ikke er alene, om det er noen trøst..

Jenta vår inviterer alltid hele klassen til bursdag, som regle dukker de fleste opp. Når jentene i klassen har bursdag blir hun aldri bedt tilbake... og hun tar det ille opp. Hun er så direkte at hun spør alltid de det gjelder hvorfor det er slik, og det er synd, for disse snipete jentene har alltid utrivelige svar å slenge til henne....

Snakk med foreldrene, det skal ikke være sånn. Blir lei meg her jeg sitter:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anna72

Det høres litt teit ut, men vi har det motsatte "problem". Vi har prøvd å begrense dette med antallet i bursdager, men likevel blir gutten vår invitert overalt og til alle.

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg tatt det opp med de andre foreldrene. Hadde en av kameratene til min sønn aldri vært i bursdag skulle vi jammen invitert ham.

Du sier at han har kamerater som ikke går på samme klassetrinn. Dette kan være nok til at han faller igjennom. Etterhvert inviterer man de man er meste sammen med. (men det trodde jeg begynnte etter at 10 års dagene var over..

Flere som svarer på gamle tråder her i dag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...