Gå til innhold

Nå er jeg flau! Hele kontoret hørte meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. jøss! Var nok ikke bare jeg som var rød i toppen. Men hun er ganske mye eldre og har vært i firmaet i mange år og ikke så ung og uerfaren som jeg er. Jeg tar dermed ting litt mer høytidlig i og med at jeg ikke kjenner alle ut og inn enda (noe de bokstavelig talt gjør med meg!!)

Tabben var dermed en god del flauere for meg..i tillegg var det jo JEG som sto for diverse ord og uttrykk...

Jaja, det går nok over. Her har du en historie til hvis de ønsker mere underholdning :)

En eldre dame skulle ha underlivskontroll og legen sendte henne inn i rommet ved siden av og ba henne gjøre seg klar mens han ordnet en tlf samtale. Da legen så kom inn i rommet fikk han se noe rart. Hun hadde lagt seg feil vei (armene i de til beina) og hun hadde fremdeles kåpa på. I tillegg så hang håndveska på armen. Etter noen forpinte latterfortrengte minutter fikk han henne på rett plass og fikk gjort undersøkelsen.

Hehe, litt av et syn ikke sant? Og historien er sann :)

Gjest Eggstokken
Skrevet

Jaja, det går nok over. Her har du en historie til hvis de ønsker mere underholdning :)

En eldre dame skulle ha underlivskontroll og legen sendte henne inn i rommet ved siden av og ba henne gjøre seg klar mens han ordnet en tlf samtale. Da legen så kom inn i rommet fikk han se noe rart. Hun hadde lagt seg feil vei (armene i de til beina) og hun hadde fremdeles kåpa på. I tillegg så hang håndveska på armen. Etter noen forpinte latterfortrengte minutter fikk han henne på rett plass og fikk gjort undersøkelsen.

Hehe, litt av et syn ikke sant? Og historien er sann :)

Haha! Det var veldig bra!

En tilsvarende som også er sann (men ikke sååå bra) er om han som skulle ta røngten og fikk tildelt susp for å skjerme underlivet mot stråling. Da han kom inn hos legen etter å tatt av seg klærne på overkroppen (hvor røngten skulle tas) hadde han festet skåla rundt nese og munn og så riktig så festlig ut!

...etter litt frem og tilbake (og litt latter) kom suspen på rett plass...:)

Skrevet

En tilsvarende som også er sann (men ikke sååå bra) er om han som skulle ta røngten og fikk tildelt susp for å skjerme underlivet mot stråling. Da han kom inn hos legen etter å tatt av seg klærne på overkroppen (hvor røngten skulle tas) hadde han festet skåla rundt nese og munn og så riktig så festlig ut!

haha kjempebra den også :) For et syn :)

Skrevet

*LOL* Minner meg om japsen og lefsa (han brukte lefsa som våtserviett...)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...