Gå til innhold

Brun eller bleik.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Vet om mange som tar solarium i disse tider,for å bli brun til sommeren...reagerer du dersom noen er likbleik om sommeren?

Er det penest å være brun?

Vi er jo født hvite da : )

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

5

• Lillemus

3

• AneM1365380603

3

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe, kom til å tenke på da jeg dro til Kroatia i fjor. Tok litt solarium før ferien, så jeg ikke skulle være likbleik, og ha litt grunnfarge før jeg kom ned dit. Men var allikevel den blekeste på stranda!

Jeg synes det er finest med litt farge på sommeren, men ikke hele året. Har en venninne som er like brun hele året, og det ser noget merkelig ut...

:o)

Gjest Brun og blid
Skrevet

Selvsagt er det penest å være brun. De fleste er jo født skalla også, uten at det betyr at det er penest.

Skrevet

Ikke noe som er penere enn annet synes jeg.

Jeg er mørk, og trenger ikke å sole meg - fargen kommer bare jeg viser meg ute. Grunn-hudfargen min nå før sommer og sol er møkkere en det de fleste nordmenn blir i løpet av sommeren...

Noen ganger føler jeg det slik at mennesker tror at det å være mørk er synonymt med at man tilbringer ethvert ledige øyeblikk med å slikke sol.

Gjest D*lilith
Skrevet

Selvsagt er det penest å være brun. De fleste er jo født skalla også, uten at det betyr at det er penest.

Synest det er pent når menn er skalla jeg : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Ikke noe som er penere enn annet synes jeg.

Jeg er mørk, og trenger ikke å sole meg - fargen kommer bare jeg viser meg ute. Grunn-hudfargen min nå før sommer og sol er møkkere en det de fleste nordmenn blir i løpet av sommeren...

Noen ganger føler jeg det slik at mennesker tror at det å være mørk er synonymt med at man tilbringer ethvert ledige øyeblikk med å slikke sol.

Heldig du som er mørk da : )

Gjest D*lilith
Skrevet

hehe, kom til å tenke på da jeg dro til Kroatia i fjor. Tok litt solarium før ferien, så jeg ikke skulle være likbleik, og ha litt grunnfarge før jeg kom ned dit. Men var allikevel den blekeste på stranda!

Jeg synes det er finest med litt farge på sommeren, men ikke hele året. Har en venninne som er like brun hele året, og det ser noget merkelig ut...

:o)

Nei,det er vel helst om sommeren folk vil være brune : )

Skrevet

Det er lekkert å være solbrun om sommeren. Å være solariumbrun hele vinteren ser ikke pent ut synes jeg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er lekkert å være solbrun om sommeren. Å være solariumbrun hele vinteren ser ikke pent ut synes jeg.

Nei,det ser jo litt falskt ut da.

AneM1365380603
Skrevet

Psst..! Har kjøpt løpebukse :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg liker å sole meg slik at jeg får litt farve. Jeg blir veldig kjapt brun. Solarium sluttet jeg med for mange år siden. Jeg synes litt brunfarve kler de fleste :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg liker å sole meg slik at jeg får litt farve. Jeg blir veldig kjapt brun. Solarium sluttet jeg med for mange år siden. Jeg synes litt brunfarve kler de fleste :)

Heldig du da : )

Skrevet

Heldig du som er mørk da : )

Det er i allefall behagelig å slippe og jakte på brunfargen :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er i allefall behagelig å slippe og jakte på brunfargen :)

Ja,det kan jeg godt tenke meg.

Skrevet

Har du problemer med å bli brun? Hvis jeg ser hvite på sommeren så tenker jeg at enten så jobber de altfor mye, eller om de går kledd i sort, så tenker jeg at det er det jo en stil. Også er det noen som ikke har så lett for å få farge da.

Jeg synes at det er fint og friskt å ha litt farge på sommeren. Brunfarge om vinteren er solariumbruk eller sydentur. Jeg tok solarium da jeg var yngre, men itte nu lengre.

Gjest Brun og blid
Skrevet

Synest det er pent når menn er skalla jeg : )

Som dame også? På absolutt alle hodefasonger?

Gjest D*lilith
Skrevet

Har du problemer med å bli brun? Hvis jeg ser hvite på sommeren så tenker jeg at enten så jobber de altfor mye, eller om de går kledd i sort, så tenker jeg at det er det jo en stil. Også er det noen som ikke har så lett for å få farge da.

Jeg synes at det er fint og friskt å ha litt farge på sommeren. Brunfarge om vinteren er solariumbruk eller sydentur. Jeg tok solarium da jeg var yngre, men itte nu lengre.

Tar ganske laang tid før jeg får farge ja,må ligge å sole meg i ørten dager da...og det er jo kjedelig.

Men enig i at det er fint å være brun : )

Skrevet

Tar ganske laang tid før jeg får farge ja,må ligge å sole meg i ørten dager da...og det er jo kjedelig.

Men enig i at det er fint å være brun : )

Je gbrukte lanmg tid på å bli brun da jeg var yngre, men så tok jeg endel solarium noen uker og ble knallbrun. Etter det så har brunfargen kommet mye raskere på normal måte. Har du forsøkt det?

Gjest D*lilith
Skrevet

Som dame også? På absolutt alle hodefasonger?

Har aldri sett noen skalla damer,bortsett fra dem som har kreft,men på menn syns jeg det stort sett er pent.

Gjest D*lilith
Skrevet

Je gbrukte lanmg tid på å bli brun da jeg var yngre, men så tok jeg endel solarium noen uker og ble knallbrun. Etter det så har brunfargen kommet mye raskere på normal måte. Har du forsøkt det?

Ja,kanskje jeg kan ta solarium,bare syns det er ubehagelig å ligge i de solsengene,men man man må lide for skjønnheten : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...