Gå til innhold

Brun eller bleik.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best å ha litt farge om sommeren, og spesielt at legger og bein er ikke helt skummetmelk i fargen når jeg skal gå rundt i skjørt.

Jeg "hjelper på" naturlig soling ved å bruke body lotion med svak bruningseffekt fra Dove - starter på forsommere en gang.

Solarium har jeg ikke tatt på mange år - bedre med slik bruning som ikke rynker huden! :-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

5

• Lillemus

3

• AneM1365380603

3

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg liker best å ha litt farge om sommeren, og spesielt at legger og bein er ikke helt skummetmelk i fargen når jeg skal gå rundt i skjørt.

Jeg "hjelper på" naturlig soling ved å bruke body lotion med svak bruningseffekt fra Dove - starter på forsommere en gang.

Solarium har jeg ikke tatt på mange år - bedre med slik bruning som ikke rynker huden! :-)

Krem fra Dove er jo lurt da : )

Tror jeg også skal bruke noe sånt.

Gjest Lyse brun
Skrevet

En ser bedre ut med litt farge på kroppen, enig med Lillemus i at det ikke ser bra ut å være brun hele året. Brun etter årstid er mitt tips.

Gjest Elextra
Skrevet

Har man perfekt hud kan det være pent å være blek.

Resten av oss er mye penere med litt farge - særlig jeg! :-)

Skrevet

Enig med Lillemus jeg også, pent å være brunt om sommeren og naturlig å være bleik om vinteren :o)

Jeg bruker lang tid på å få farge og blir ikke særlig brun, men selv på meg er det stor forskjell på litt farge og likbleik ;o) Førstnevnte er definitivt penest! Bruker litt lotion med selvbruning fra Dove jeg også, den er veldig god synes jeg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Enig med Lillemus jeg også, pent å være brunt om sommeren og naturlig å være bleik om vinteren :o)

Jeg bruker lang tid på å få farge og blir ikke særlig brun, men selv på meg er det stor forskjell på litt farge og likbleik ;o) Førstnevnte er definitivt penest! Bruker litt lotion med selvbruning fra Dove jeg også, den er veldig god synes jeg.

Ok,tror jeg skal prøve den jeg også : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Har man perfekt hud kan det være pent å være blek.

Resten av oss er mye penere med litt farge - særlig jeg! :-)

: )

Jeg også.

Gjest D*lilith
Skrevet

En ser bedre ut med litt farge på kroppen, enig med Lillemus i at det ikke ser bra ut å være brun hele året. Brun etter årstid er mitt tips.

Enig i det jeg også : )

Gjest Hvit som et laken
Skrevet

Synes det er pent med litt brunfarge. Desverre har jeg pigmentflekker i ansiktet som gjør at jeg ikke blir brun rundt munnen, rundt øynene og i pannen.

Så det sier seg jo selv at jeg unngår solen for ikke å bli brun der huden min er normal.

Jeg har dette problemet ellers på kroppen også. Så min ben er melkehvite:(

Så¨neste gang dere ser et hvit laken sprade rundt så kan det jo være andre årsaker enn at man ikke liker sola, liker ¨å være brun, eller synes det er pent.

Det er så lett å tenke negativt og synse om saker og ting, jeg gjør det jo selv av og til. Men synes vi alle burde være flinkere til å ikke dømme før vi vet noe om grunnene folk måtte ha for ting og valgene de tar.

Skrevet

''Vi er jo født hvite da : )''

Vi er født små, skalla, slimete, blodige og tannløse også! :-)

Skrevet

Og noen forblir på det stadiet resten av livet.

Skrevet

Ikke noe som er penere enn annet synes jeg.

Jeg er mørk, og trenger ikke å sole meg - fargen kommer bare jeg viser meg ute. Grunn-hudfargen min nå før sommer og sol er møkkere en det de fleste nordmenn blir i løpet av sommeren...

Noen ganger føler jeg det slik at mennesker tror at det å være mørk er synonymt med at man tilbringer ethvert ledige øyeblikk med å slikke sol.

Det tenker jeg hver gang jeg ser en neger, at de bare er brune fordi de ligger i sola hele dagen og ikke gjør noe som helst annet.

Skrevet

Og noen forblir på det stadiet resten av livet.

Og noen blir sure, gamle hurper som ikke har annet å gjøre enn å filosofere over ting som blir sagt på nett.

Skrevet

Det er i allefall behagelig å slippe og jakte på brunfargen :)

Ja, også er det mye penere å være mørk i huden enn å være kritthvit. Særlig pent om sommeren når folk har fin farge etter sol og bading.

Skrevet

Psst..! Har kjøpt løpebukse :o)

Så bra! :o) Jeg skal kjøpe en til så jeg slipper å drasse den frem og tilbake mellom meg og kjæresten. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nå ja, det gjelder jo ikke nødvendigvis alle, da.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå ja, det gjelder jo ikke nødvendigvis alle, da.

Hehe,neida...tenkte ikke på det : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Javisst,hehe,skulle tatt seg ut om vi kom gående sånn : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Synes det er pent med litt brunfarge. Desverre har jeg pigmentflekker i ansiktet som gjør at jeg ikke blir brun rundt munnen, rundt øynene og i pannen.

Så det sier seg jo selv at jeg unngår solen for ikke å bli brun der huden min er normal.

Jeg har dette problemet ellers på kroppen også. Så min ben er melkehvite:(

Så¨neste gang dere ser et hvit laken sprade rundt så kan det jo være andre årsaker enn at man ikke liker sola, liker ¨å være brun, eller synes det er pent.

Det er så lett å tenke negativt og synse om saker og ting, jeg gjør det jo selv av og til. Men synes vi alle burde være flinkere til å ikke dømme før vi vet noe om grunnene folk måtte ha for ting og valgene de tar.

Helt enig i det : )

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er vel egentlig mer rosa, eller hva? Selv kunne jeg sikkert sola meg 24/7 uten å få annet enn en litt sterkere rosafarge enn den jeg er utstyrt med fra før. Syns det er fint med brunfarge, men ikke hvis den ser kunstig ut sånn som den gjerne gjør på enkelte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...