Gå til innhold

Brun eller bleik.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

''Vi er jo født hvite da : )''

Er vel egentlig mer rosa, eller hva? Selv kunne jeg sikkert sola meg 24/7 uten å få annet enn en litt sterkere rosafarge enn den jeg er utstyrt med fra før. Syns det er fint med brunfarge, men ikke hvis den ser kunstig ut sånn som den gjerne gjør på enkelte.

Ja,vi er vel født mere rosa enn hvit : )

Syns noen ser orange ut også jeg,det er ikke fint.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

5

• Lillemus

3

• AneM1365380603

3

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Guroen
Skrevet

Tror ikke det er så mange som egentlig tenker over hvor bleik/brun du er. De fleste har som regel nok med å passe på seg selv.

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror ikke det er så mange som egentlig tenker over hvor bleik/brun du er. De fleste har som regel nok med å passe på seg selv.

Ja det er mulig,og det hadde jo vært det beste i grunn,at ikke folk er så opptatt av andre.

Skrevet

''De fleste har som regel nok med å passe på seg selv.''

Sant nok. De fleste er heldigvis generelt mye mer opptatt av seg selv enn av meg.

AneM1365380603
Skrevet

Så bra! :o) Jeg skal kjøpe en til så jeg slipper å drasse den frem og tilbake mellom meg og kjæresten. ;o)

For å si det sånn, så var løpeturen i ettermiddag en nedtur. Det var langt mer tungt enn jeg håpet/trodde. Jeg var helt svett og rød i fjeset da jeg kom hjem. Buksa var utrolig lett og fin på, men hva hjelper det når beina og kroppen ellers er tung som stein ;-(

Hva med joggesko? Jeg løp i hverdagsskoa mine. Har du skikkelige sko med demping og det hele? Du får kjøpe et par ekstra sko som du har hos kjæresten også ;) Jeg ser for meg at den buksa tar utrolig liten plass i forhold til sko.

Skrevet

For å si det sånn, så var løpeturen i ettermiddag en nedtur. Det var langt mer tungt enn jeg håpet/trodde. Jeg var helt svett og rød i fjeset da jeg kom hjem. Buksa var utrolig lett og fin på, men hva hjelper det når beina og kroppen ellers er tung som stein ;-(

Hva med joggesko? Jeg løp i hverdagsskoa mine. Har du skikkelige sko med demping og det hele? Du får kjøpe et par ekstra sko som du har hos kjæresten også ;) Jeg ser for meg at den buksa tar utrolig liten plass i forhold til sko.

Du bør helt klart ha ordentlige sko! Jeg har et par fra Salomon til sommerbruk og et par fra Asics med pigg til vintersbruk. Nå blir det lite jogging i byen ettersom jeg er ute hos ham så fort jeg har anledning så foreløbig har jeg sko bare der, men det spørs om jeg ikke må ha et par "sommerjoggesko" til og sette det gamle paret i byen.

Stikk på en sportsbutikk og forklar hvilket bruksområde du trenger sko til, da får du det du trenger.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja,vi er vel født mere rosa enn hvit : )

Syns noen ser orange ut også jeg,det er ikke fint.

''Syns noen ser orange ut også jeg,det er ikke fint.''

Blant annet den varianten jeg tenker på når jeg sier kunstig.

Skrevet

Javisst,hehe,skulle tatt seg ut om vi kom gående sånn : )

Noen gjør jo det :-) Ikke vi da, vi er perfekte :-)

Skrevet

jeg tar sol og jeg føler meg freshere :) men hver sin smak =)

Gjest D*lilith
Skrevet

jeg tar sol og jeg føler meg freshere :) men hver sin smak =)

Ja hver sin smak : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...