Gjest auua Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg er ansatt 100% men har hatt 30% permisjon i fra stillingen min. Skal nå begynne å jobbe 100% igjen i fra 1 mai, men har endel smerter i det ene benet. Økonomien er kritisk for tiden, så jeg MÅ ha 100% lønn. Hvor lenge må jeg jobbe 100% før jeg får fullt opp med sykepenger? (jobber altså 70% frem til 1 mai, 100% fra da) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Du må jobbe fire uker før du har krav på det fra NAV, og åtte uker før du har krav på det fra arb.giver. Når det er sagt; det er jo ikke rette måten å gå tilbake i full jobb på da... 0 Siter
Gjest auua Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Du må jobbe fire uker før du har krav på det fra NAV, og åtte uker før du har krav på det fra arb.giver. Når det er sagt; det er jo ikke rette måten å gå tilbake i full jobb på da... Nei jeg syns også det er veldig dumt, og lite moro. Jeg har ingen mulighet til å fortsette i 70%, og har heller ikke noe hokuspokus for å bli frisk, så jeg er litt fortvilet selv. Skal til legen om et par dager, så jeg skal høre om han har vidundermiddel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.