Gå til innhold

kjedsomhet

Gjest utålmodig nå:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen realistiske forslag til tidsfordiv som ikke koster penger?er helt blakk,.ikke penger til buss engang.

tv blir kjedelig i lengden,samme med å sitte her på dol(litt er greit,men ikke for lenge om gangen)

vet jeg kunne brukt tiden på noe nyttig;vaske,rydde etc,men jeg orker ikke....:(

tips tas imot med takknemlighet:)

Skrevet

Ut på tur?

og gjøre hva?er ingen tur-områder her jeg bor,og uten penger ser jeg ikke helt hva formålet skal være.

trene gjør jeg,men tur-gåing er best når man har litt andre omgivelser enn bare hus.

takk for forsøket:)

Mista nikket
Skrevet

En tur på biblioteket, låne filmer, bøker, spill.

Skrevet

En tur på biblioteket, låne filmer, bøker, spill.

ja,det var faktisk et godt tips:) komme seg litt ut og se åssen biblioteket har blitt(nettopp bygget om her jeg bor,faktisk ikke vært der ennå)

Skrevet

Begynn i terapi. Det er alt annet enn kjedelig.

Skrevet

Begynn i terapi. Det er alt annet enn kjedelig.

jeg har nok av terapi.men det hjelper lite...er på vei til å skifte terapaut.ingen vits i å gå når det bare blir prat om vær og vind.har nok av problemer å ta tak i,men terapauten min har ikke noe nytt å komme med

Skrevet

jeg har nok av terapi.men det hjelper lite...er på vei til å skifte terapaut.ingen vits i å gå når det bare blir prat om vær og vind.har nok av problemer å ta tak i,men terapauten min har ikke noe nytt å komme med

Ok. Håper det blir bedre med den nye!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...