Gå til innhold

Trisekvens & graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest Forstyrret jente
Skrevet

Hei

Jeg lurte bare på om det var noen som visste om det er større sjanse for å bli gravid når man går på Trisekvens tbl.

Selv er jeg 18 år gammel, men må gå på denne kuren pga noe tull med hormonene mine.

Noen som vet?

Klem :)

Gjest Guroen
Skrevet

Ja, du kan være mer utsatt for å bli gravid dersom du bruker Trisekvens. Så pass på siden du enda er så ung og sikkert ikke ønsker barn enda;-)

Gjest Forstyrret jente
Skrevet

Ja, du kan være mer utsatt for å bli gravid dersom du bruker Trisekvens. Så pass på siden du enda er så ung og sikkert ikke ønsker barn enda;-)

Tusen takk :)

Skrevet

Er ikke det Tabletter for Kvinner i overgangsalderen?

Gjest Forstyrret jente
Skrevet

Er ikke det Tabletter for Kvinner i overgangsalderen?

Jo, men mistet mensen i over 1 år og fikk hetetokter.

Skrevet

Venninna mi ble gravid tre ganger på rappen med Trisekvens. Da hadde hun ikke brukt prevensjon på 25 år.

Gjest Forstyrret jente
Skrevet

Venninna mi ble gravid tre ganger på rappen med Trisekvens. Da hadde hun ikke brukt prevensjon på 25 år.

Hvor gammel var hun da hun gikk på disse tablettene?

Skrevet

Hvor gammel var hun da hun gikk på disse tablettene?

I overkant av 40 mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...