Gjest prust Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 :-) Is-slott-kaka ble en stor suksess! Jeg var sabla stolt over mitt kunstverk, for det så faktisk utrolig stilig ut!!! Hadde rett og slett en toliters is velvet, hadde på rosa melisglasur på fire kremmerhus, hadde på fem rosa lys, og strødde over med rosa og hvite små hjertepyntstrø. Rundt kaka la jeg masse pikekyss i hvitt og rosa. Tusen takk for godt tips!!!! Tenker jeg gjør det samme til mellomsnupp sin 8 års dag - før hun blir for stor til sånt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Is-slott-kaka ble en stor suksess! Jeg var sabla stolt over mitt kunstverk, for det så faktisk utrolig stilig ut!!! Hadde rett og slett en toliters is velvet, hadde på rosa melisglasur på fire kremmerhus, hadde på fem rosa lys, og strødde over med rosa og hvite små hjertepyntstrø. Rundt kaka la jeg masse pikekyss i hvitt og rosa. Tusen takk for godt tips!!!! Tenker jeg gjør det samme til mellomsnupp sin 8 års dag - før hun blir for stor til sånt :-) Guri så stilig! Gratulerer med jenta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Is-slott-kaka ble en stor suksess! Jeg var sabla stolt over mitt kunstverk, for det så faktisk utrolig stilig ut!!! Hadde rett og slett en toliters is velvet, hadde på rosa melisglasur på fire kremmerhus, hadde på fem rosa lys, og strødde over med rosa og hvite små hjertepyntstrø. Rundt kaka la jeg masse pikekyss i hvitt og rosa. Tusen takk for godt tips!!!! Tenker jeg gjør det samme til mellomsnupp sin 8 års dag - før hun blir for stor til sånt :-) Så bra den ble bra! (Som sagt - verdens enkleste - men den er effektfull :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Guri så stilig! Gratulerer med jenta! Takk, takk! Tenk - jeg glemte å sende inn bilde i Fevennen i år - men hun har heldigvis ikke psurt etter det.... Elendig mamma.... :-( Vi hadde et kjempefint selskap for henne og vennene i går - en utrolig koselig gjeng!!!! Og prinsessekaka var altså helt maksimalt suksess! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så bra den ble bra! (Som sagt - verdens enkleste - men den er effektfull :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.