Gå til innhold

kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket jente
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er usikker på hva han egentlig føler for meg, og hvor jeg står hen. Men fikk vite av hans kollega at min kjæreste hadde sagt: jeg har verdens beste dame, jeg har tenkt å forbli i Norge, iallefall så lenge det går som det går med meg og dama. Det er ingenting som holder meg igjen i hjemlandet mitt.

Kjæresten min er på en ti dagers reise i hjemlandet sitt nå, jeg syns det er vondt han er så lenge borte. Han har vært på flere andre turer som jeg har godtatt. Snakket litt med han før han reiste nå, og han sa han ikke kom til å reise så ofte framover.

Han har sendt meg mld, skrevet han elsker meg og andre hyggelige ting.

Men jeg er likevel usikker på dette forholdet.

Noen ganger tenker jeg at jeg ikke er viktig for meg, hvis han klarer å være så mye borte fra meg. Han kunne f eks tatt meg med til hjemlandet hans, han har bedt meg med hver gang vi har drukket sammen, sier jeg kunne bli med en helg. Men det har ennå ikke skjedd i edru tilstand.

Hvis han prøver å komme ut av dette, så er det veldig rart han skriver søte sms til meg etc, ellers kunne sms vært mere vennskapelige.

Skrevet

Du har skrevet tre innlegg om dette nå. Jeg foreslår du går tilbake og leser de svarene du fikk forrige gang og gangen før det, og ellers slutter å overanalysere alt han sier og gjør. Det kommer definitivt til å ødelegge forholdet.

Gjest forelsket jente
Skrevet

Du har skrevet tre innlegg om dette nå. Jeg foreslår du går tilbake og leser de svarene du fikk forrige gang og gangen før det, og ellers slutter å overanalysere alt han sier og gjør. Det kommer definitivt til å ødelegge forholdet.

Jeg vet jeg har skrevet noe før,men jeg har kanskje litt vanskelig å stole på. dette er selvfølgelig plagsomt for meg. vi pratet sammen før han reiste, og der og da virket det som en god samtale, men tror jeg er veldig redd for å miste ham. kanskje jeg er så redd for det pga ting jeg har opplevd før. men det er ikke gøy å ha han borte fra meg, noen ganger er greit,men ikke så lenge som nå. jeg prøver å ikke bekymre meg, det går greit en stund, men så begynner jeg å tenke igjen.

Gjest forelsket jente
Skrevet

jeg leste gjennom svarene en gang til. jeg skal prøve å ikke overanalysere...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg vet jeg har skrevet noe før,men jeg har kanskje litt vanskelig å stole på. dette er selvfølgelig plagsomt for meg. vi pratet sammen før han reiste, og der og da virket det som en god samtale, men tror jeg er veldig redd for å miste ham. kanskje jeg er så redd for det pga ting jeg har opplevd før. men det er ikke gøy å ha han borte fra meg, noen ganger er greit,men ikke så lenge som nå. jeg prøver å ikke bekymre meg, det går greit en stund, men så begynner jeg å tenke igjen.

'' men det er ikke gøy å ha han borte fra meg, noen ganger er greit,men ikke så lenge som nå.''

1) Ti dager er da ikke lenge for en reise i alle fall ikke når denne reisa er til et annet land.

2) Man kan aldri eie et annet menneske, det er det verdt å huske på.

Gjest forelsket jente
Skrevet

'' men det er ikke gøy å ha han borte fra meg, noen ganger er greit,men ikke så lenge som nå.''

1) Ti dager er da ikke lenge for en reise i alle fall ikke når denne reisa er til et annet land.

2) Man kan aldri eie et annet menneske, det er det verdt å huske på.

han reiser bare til hjemlandet sitt, nabolandet til Norge(i Skandinavia)... bare for å ha sagt det...

Gjest ChiengMai
Skrevet

han reiser bare til hjemlandet sitt, nabolandet til Norge(i Skandinavia)... bare for å ha sagt det...

Ja, og hva så? Når jeg skal nordover til familien er ti dager lite. Syns ikke ti dager er noe å sutre over, enten det gjelder Sverige, Danmark eller Langtvekkistan.

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, og hva så? Når jeg skal nordover til familien er ti dager lite. Syns ikke ti dager er noe å sutre over, enten det gjelder Sverige, Danmark eller Langtvekkistan.

''Når jeg skal nordover til familien er ti dager lite. ''

Når jeg skal nordover til svigerfamilien, er ti dager MYE.... ;)

Skrevet

Jeg synes det høres mer ut som det er du som er usikker på hvoa du føler for han, og ikke omvendt.

Gjest forelsket jente
Skrevet

hvis man reiser ti dager bare sånn innimellom, dvs ikke for ofte, så er det sikkert greit, så får litt ekstra tid med venner og familie.

det er hvis det skulle bli for ofte, jeg synes det er vondt.

og hvis det skulle bli for ofte uten å f eks ta med meg, så er jeg ikke glad for det. jeg og han har sjelden en hel helg sammen her i norge, for han jobber mye. men han har de fleste helgene fri mens han er hos familien sin. han har reist noen mindre turer på ca fem dager, og det har jeg syntes har vært greit. da kan jeg gjøre mine ting, være sammen med mine venner etc.

men ti dager synes jeg burde være sjeldnere.

Gjest Pellarguri
Skrevet

Tror du er nødt til å legge mye av denne mistenksomheten bak deg, og jobbe litt med deg selv.

Det kommer ikke noe godt ut av dette, og det styrker ikke forholdet til deg og kjæresten.

Det ender snarere med brudd til slutt, fordi det blir for vanskelig for dere begge å takle.

Det mest nærliggende når man er usikker ville være å snakke med kjæresten sin om hvordan du føler det.

Men jeg mistenker at du vil føle denne usikkerheten uansett hva han sier.

Vel, familie har man for livet. Og jeg ville føle stor glede og betryggelse hvis kjæresten min har et godt forhold til sine nærmeste.

Da er han sannsynligvis en stabil og harmonisk mann.

Ta vare på kjærligheten, snakk med ham, vær der for hverandre.

Men husk at ingen eier et annet menneske.

Gjest ChiengMai
Skrevet

hvis man reiser ti dager bare sånn innimellom, dvs ikke for ofte, så er det sikkert greit, så får litt ekstra tid med venner og familie.

det er hvis det skulle bli for ofte, jeg synes det er vondt.

og hvis det skulle bli for ofte uten å f eks ta med meg, så er jeg ikke glad for det. jeg og han har sjelden en hel helg sammen her i norge, for han jobber mye. men han har de fleste helgene fri mens han er hos familien sin. han har reist noen mindre turer på ca fem dager, og det har jeg syntes har vært greit. da kan jeg gjøre mine ting, være sammen med mine venner etc.

men ti dager synes jeg burde være sjeldnere.

Med en sånn innstilling bør du nok finne deg en annen kjæreste!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Når jeg skal nordover til familien er ti dager lite. ''

Når jeg skal nordover til svigerfamilien, er ti dager MYE.... ;)

;-D

Tja, tar man med en reisedag eller to i hver retning, så er det ikke uoverkommelig mange dager igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...