Gå til innhold

hvor mye tar man betalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk spm om jeg ville låne bort bilen min en uke, og hvor mye jeg ville ha betalt.

hmm.. ja, hva tar man for no sånt da?

Bilen skal lånes av en bekjent av min nabo. Jeg kjenner ikke vedkommende. Kjenner ikke særlig godt naboen heller. Men, godt nok til at jeg vet det går fint at de låner bilen =)

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs jo helt på typen bil og verdien av den, men om du sjekker bilutleiepriser, og legger deg på halvparten, blir det kanskje ikke så gæli?

Bare et skudd i blinde, vet ikke hva man evt. pleier å ta for sånt. Men husk å sjekk at du har forsikring som dekker at vedkommende kjører, og gjør avtale om at du ikke bruker kaskoen ved eventuelle småskader etc.

Mista nikket
Skrevet

Jeg ville i hvertfall tatt et depositum, ca det som egenandelen er på.

Skrevet

Spørs jo helt på typen bil og verdien av den, men om du sjekker bilutleiepriser, og legger deg på halvparten, blir det kanskje ikke så gæli?

Bare et skudd i blinde, vet ikke hva man evt. pleier å ta for sånt. Men husk å sjekk at du har forsikring som dekker at vedkommende kjører, og gjør avtale om at du ikke bruker kaskoen ved eventuelle småskader etc.

Jeg skal nok passe på at vedkommende tar en ordentlig kollisjon om han først skal skade den =)) hehe..

Skrevet

Jeg ville i hvertfall tatt et depositum, ca det som egenandelen er på.

Jeg betviler ikke at vedkommende ordner opp for seg om en ulykke skulle være på ferde eller lignende.

Kan alltids ta et depositum ja.. Men, tenker litt mer på hvilket beløp jeg skal kreve for selve leigen.. Er så vanskelig den biten..

Skrevet

2000 kroner + 6 koner per km.

Takk for tips =))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...